Fredag = Helg
Då var det fredag igen. Skönt!
Vad har ni för planer till helgen?
Ha en bra dag och trevlig helg!
Skulle gått på bio med killen i morrn..men jag är sjuk i influensa. Så typiskt! Dels att min katt ocå är sjuk nu. Så jag ska till vet med honom idag.
Jag får inte helg förrän på söndag.. :P Jobbar 14-21.30 idag och imorgon jobbar jag 7.30-12.30, efter det blir det kalas hos sambons föräldrar.
På söndag tänkte jag fota Midur ryttarna som ska rida på isen inne i stan.. :)
Hm. Hade velat åka på tattoo meltdown men alla som skulle kunna tänka sig att gå med mig är bortresta just då.
Antagligen gör jag inte ett dugg, men det behövs efter all förlorad sömn jag fått denna vecka. Kanske unna mig hämtmat, chips och läsk samt en film ikväll.
Paulina

Jag ska åka hem med råttorna o hoppa i snödrivor hos mamma
Qui dormit, non peccat

Skönt med fredag! Ikväll ska vi hämta vårat nya köksbord med tillhörande stolar. Ska bli så skönt att slänga ut de udda köksstolar som vi redan har och det databord som har fungerat som matbord.
Imorrn och på söndag ska jag rida. Hoppas att vädret håller sig någotsånär bra så det går att rida långt o bara njuta. Sånt älskar jag. Ska också åka iväg o hälsa på en kompis som har flyttat till eget hus med stall o hagar. Ska bli kul!

Jag och sambon har inflyttningsfest imorrn lördag, ska bli jättekul! På söndag blir det vilodag
jag har imorse nu vart å solat å gått morgon prommenad, e ledig från jobbet! wuhu
ska nu springa iväg till frisören å se om de kan göra nåt me håret mitt! :)
sen ikväll blir de middag och bowling å sen ska jag ut å sheaka rumpan på nån nattklubb :)
på lördag å söndag ska ja va bakis :P

är nere hos min mamma.. har varit här sen i onsdags..
nu ska jag åka o shoppa lite m pappa, sen ikväll träffa ewn kompis
o imorrn åker vi till Ullared :)
o söndag blir det hemgång
Tja ikväll blir det väl myspys med vin och god mat, imorron ska jag jobba och sen kanske partaja lite så på söndag ligger jag bakis ;)
/Christine
Jobbar väl till typ tre idag, sedan ska jag hem och städa. Imorgon kommer mina bröder med deras respektive på dagen, och sedan på kvällen har jag och Per 50-årsfest för vi båda fyller 25! Jag fyllde igår och han på torsdag. Så det ska bli riktigt ball!
Någon som vet vad man ska ha till en svart byxdress som är i shortslängd och som en skjorta utan ärmar?

#10 svarta högklackade pumps o ett par snygga nätstrumpor=)
Qui dormit, non peccat
#11, tack för svaret! Jag ska dock vara inomhus så pumps blir det inget av. Funderade på nätstrumpor, men tror jag kom fram till ett par tunna nylonstrumpor i svart? Eller?
Men framförallt… Vad upptill? Har kollat en massa bilder, och alla verkar ha den utan något till. När jag köpte den tipsade tjejen i butiken om att jags kulle "klä ner den" med lite bohemisk stil. Hon sa "tex uggs-skor, någon brun stickad sjal och träarmband". Jag giller idén. kanske inte bruka stickade sjalen, men funderade på träarmband och halsband… Vad tror du? Eller något annat?
Jag jobbar 10:00 - 19:00 imorgon… pust o suck o stön.

#12 Ah ni ska vara inomhus hela tiden alltså, då är pumpsen onödiga=) Tunna nylonstrumpor i svart är snyggast eftersom de är svarta kläder annars=) Vad du kan göra om du vill ha nått extra är att ha en snygg midjekorsett( vilken färg som helst går ju bra då egentligen)eller en sån där kort midjeväst kanske oxå funkar
Ha inte ugg-boots, jag hatar dem! De passar enbart till pyjamsbyxor..Brun stickad schal känns inte heller så snyggt om man vill ha en stilren känsla. Däremot ett snyggt halsband kan verkligen pigga upp, gärna något i färg som står ut mot kläderna=) Armband kan man alltid ha, jag gillar träarmband om de har en ren känsla över sig=)
Qui dormit, non peccat
Jag och pojkvännen ska ta det lugnt, äta lite extra god middag, blir något med köttfärsås, jag ska skriva brev, och sen ska vi se på tv, ska se Så ska det låta som börjar om ikväll, och så funderar jag på att Skavlan eftersom min favoritskådis, Mads Mikkelsen är med. Resten av helgen ska vi slappa, veckohandla och tvätta, kanske vi hinner en vända in till centrum också.
idag håller jag på att möblera om och fixa å dona. imorgon ska vi ha fest här å sen blir det utgång =)
Jag och min pojkvän ska ut på krogen med ett gäng kompisar. Kommer bli skoj. :)
Imorn får vi se vad som händer.
På söndag åker jag hem. :(

Jag och pojkvän ska ha en riktigt härlig helg.. vi firar att vi stått ut med varandra ett år. Det blir pizzaätning i sängen i mitt gudomliga rum bland annat :) Gott!
Ha en härlig helg, alla!
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Jag känner mig redan bakis
ska åka på kryss med 25 grabbar från hockeylaget…kan ju sluta precis hur som helst…men jä*ligt roligt!!

Ikvall ska jag och pojkvannen ut. Fira att en otroligt stressig vecka ar over och att han har pengar for en gangs skull! :)
Sen vet jag inte. Pa sondag kanske jag ska fixa mitt cv och borja leta jobb infor sommaren.
// Amanda
Jag ska på fest i kväll. Den är 15 min ifrån där jag bor, men jag ska vara ifrån min son på 9 veckor för första gången. Även om hans pappa är världens bästa och jag är nykter så känns det jobbigt. Jag vill inte gå, men ska tvinga iväg mig en timma. Men jag ska i alla fall komma dit glad och inte dra ner en party-stämning!
#10 Jag tycker ljust svarta strumpbyxor med en svart rand på baksidan av benen är snyggt! Kanske dåligt förklarat, men dom är lite "pin-upiga"
#22 Det kommer gå bra ska du se :)
Woho, jag är färdig med projektarbetet! Så denna helg blir det storstädning (blivit eftersatt av all stress) och så ska jag sy hängmattor och puffar till illrarna, och ett sov-skynke till fågelburen.
Paulina
#23 Tack =) jag är bara en sån där hysterisk förstagångs mamma…men nu ska jag ha kul!
Just nu känns det som att jag bara skulle vilja slappa hela helgen (har spenderat hela dagen på villan ute i skärgården). Dock blir det matchshow och PartyLite-förevisning på söndag.
Förutom tvättning och förhoppningsvis även lite städning så skall man försöka gå upp i vettig tid, ta sig ut och hitta på något.. inget spikat mer än tvättiden alltså.
Hum.. vad har jag gjort! Fredagen blev de mys med käk och film. Lördagen vart de mysfrukost, dans hela kvällen och sen lite mys till innan jag satte mig här för att ta igen lite.
Söndag- Mer mys!^^ Sen vet jag faktist inte. Inte planerat de ännu.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆