Världens bästa lillebror!
Jag tror att jag har världens bästa lillebror! Igår kom han över till mej helt uppspelt och sa att jag måste fixa hans hår och ta ett kort för att en tjej han är kär i ville ha en bild :P (han är 11) och jag fick inte säga nått till mamma och pappa.
sen sa han nått som gjorde mej överlycklig "Det känns som att jag kan prata med dej om allt", ååh han är ju så söt! han brukar ju komma och prata med mej om det är nånting som oroar honom eller om han har problem :)
vet inte riktigt vad jag ville säga med dehär inlägget, ville bara dela med mej av en söt bror =)

Vad glad jag blev av att läsa det här 
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
åå vad kul! blev oxå glad av att läsa detta :)
Vad roligt att ni har den kontakten! =) Det är få förunnat och den bör du hålla hårt i, den är guld värd.
Paulina

Ja, jag har insett att de faktiskt är rätt vanigt att syskon bråkar, tycker att det är ganska synd, man är ju ändå av samma kött och blod. Bara jag vet att jag har gjort det jag kan för att undvika bråk så är jag väll nöjd.

Helt underbart!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

ååhh vad mysigt..jag har oxå en lillebror som kommer till mig om det är något..jag är ju iofs 17 år äldre än honom så jag blir lite av en extramamma.
Men åh! Vad sött! Klart att du har världens bästa lillebror :D
/Christine