Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 2864 ggr
Karmatarerskanise
0

Att träffa partnerns föräldrar

Hur långt in i era förhållanden har ni träffat era partnres föräldrar?

Lenore
0

Det var nog någon gång under den första veckan ihop. Vi bodde hos våra föräldrar då så det var kanske inte så konstigt. :)

LinnB
0

Det tog väl 2-3 veckor innan jag träffade hans föräldrar. Han träffade mina efter 1 vecka. Vi bor båda hemma, så :)

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Hayley
0

jag bor hemma men min mamma är ganska ofta i frankrike, så för honom blev det ca tre fyra veckor in i förhållandet när han träffade min mamma för hon kom hem till sverige igen. För mig blev det i julas, då hade vi varit ihop i ca3 månader för hans föräldrar bor i skåne, jag i borås o han i gbg =)

[Vargnatt-]
0

Han träffade mina några månader in i förhållandet, jag träffade hans ungefär efter ett år. Vi bodde långt ifrån varann så det var först åd jag kunde åka ner och hälsa på :)

Sandra
0

Det tog ett år innan jag träffade hans mamma. Hon bor såpass långt bort så det är bara till jul de träffas. Pappan har han ingen kontakt med.
Däremot syskonen träffade jag nog bara någon månad in i förhållandet. Han träffade mina föräldrar tidigare dock. Han följde med självmant när jag skulle dit och göra nåt. Han var nervös, men det gick kanonbra!

spiritedaway
0

2-3 veckor. Han bodde fortfarande hemma då

[Crazyonthis]
0

Några månader, han bodde fortfarande hemma då, men olika skäl gör att jag aldrig träffar dom nu , kan inte följa med honom hem till hans päron…Lite trist, men har med sjukdom och annat att göra…….

hus-musen
0

Min kille träffade mamma iaf innan vi vart tillsammans helt=) Jag träffade hans mamma typ en månad efteråt=)

Qui dormit, non peccat

ChristineL
0

Ett par månader kanske? Jag drar gärna ut på det länge innan min partner får träffa min mamma, man vet aldrig vadför pinsamt/jobbigt hon vräker ur sig, men för det mesta går det bra de första gångerna :)

Niini
0

Efter nån vecka har jag för mig att jag träffade hans mamma. Han däremot blev erbjuden att träffa mona föräldrar andra dagen men det vågade han inte ;)

Musiken
0

Hmm.. nagra veckor in. Traffade hans pappa av en slump pa stan och kande igen honom, sa nar han kom fram for att prata om mina illrar sa fragade jag om han var min pojkvans pappa, vilket han var :P Sen blev det en pinsam tystnad hahaha!

Hans styvmor traffade jag inte forrens 2 manader in, da de bjod oss pa fika pa stan.

SweGizmo
0

hehe:D jag träffa min sambos mamma samma dag vi träffades^^ hihi.

hans pappa träffade jag inte för ens ett par veckor senare, hans föräldrar är skilda.

Min blogg: SweGizmo.se

Johanna
0

jag träffade nog inte Daniels föräldrar fören i amrs när han fyllde år… vi träffades i dec

hans "bonuspappa" sprang jag dock på en gång innan, när han va här o hämtade ngt..

Daniel träffade mina föräldrar i slutet av juni… då vi åkte ner för o hälsa på dom

Aviendha
0

Någon vecka antar jag. Inget speciellt någon gång, det har blivit i förbifarten då han skulle dit och hämta en pryl, samma med mina. Tycker inte det r så speciellt, men jag kanske tycker så då jag haft tur med svärmödrar, och jag vet att min kille kan charma vilken vresig mor som hellst ;)

fotokrafs
0

Oj, det minns jag inte. Men vet att jag träffade hans mormor på Gotland innan jag träffade hans mamma i alla fall, fast då var vi ju inte riktigt ihop på riktigt eller vad man skall säga.
Har heller inte tyckt att träffa "svärföräldrarna" varit någon större grej.

Tatsja
0

Det var första veckan och jag minns att jag var väldigt nervös.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

freemark
0

Roligt nog så träffade min fästman min far långt innan vi lärde känna varandra. Båda jobbar med bygg och dom jobbade på samma ställe ett tag.

Kommer inte riktigt ihåg men det var ganska så snabbt.

Sarah
0

Jag och killen hade träffats en gång. Jag skulle ner till gotland helgen efter och han är därifrån. Han erbjöd mig att sova hos hans föräldrar om han fick följa med mig ;) Så jag träffade dem innan vi var tillsammans.

SaraC
0

Jag träffade dem innan vi blev tillsammans

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

ElisabethA
0

Träffade min sambos mamma efter fyra månader. Det var det geografiska läget som gjorde att det blev så.

TerriZue
0

Hans pappa träffade jag första gången jag var hemma hos honom eftersom vi båda fortfarande bodde hemma. Han träffade min mamma för första gången när han följde mig till bilen när jag skulle åka hem. :P Han var riktigt nervös eftersom han trodde att min mamma var ett riktigt "monster", jag hade visst skrämt upp honom lite med att mamma hade lite svårt för att jag träffade killar… hade visst glömt att säga att detta inte gällde alla killar, bara fel sorts killar. :P

Han mamma träffade jag inte förns vi hade förlovat oss och bestämt att vi skulle flytta ihop. Hon bodde i en annan stad så det är förklaringen… kan säga att jag var grymt nervös den dagen men det gick bra… :) Jag har världens bästa svärföräldrar och jag kunde inte ha känt mig mer välkommen, de tog emot mig med öppna armar. :D

Seeing isn't believing, believing is seeing.

/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Buffaomini
0

hmm, träffades första gången i maj (06) sen blev tsm i juli och så träffade jag dem kanske i sep-okt.

jag var nervös men de gick jättebra.
jag försökte göra ett bra intryck även om jag är blyg när de kommer nya okända människor men de hade tålamod och nu sitter vi och skämtar tsm :-)

Gasoline
0

Min svärmor va jag kompis med redan innan jag träffade min pojkvän…