Relationer iFokus

Relationer

Etikettsex
Läst 9149 ggr
KadjaNina
0

Sexspelet Monogamy

Någon som testat sexspelet Monogamy? Var det värt pengarna? Det är så att min pojkvän fyller år om två månader och jag funderar på om jag ska beställa spelet åt han. Vi båda får ju nytta av det. ;)

http://www.sexvaruhuset.nu/product_info.php?cPath=62&products_id=1710

ChristineL
0

Jag tycker att det verkar vara en kul present ;) Har själv inte spelat det men däremot Kama Sutra-spelet har jag. Det  no lite mer komplicerat än de andra, man måste nog vara i rätt stämning om man ska tycka om det, jag tyckte att det var sådär. Men köper du Monogamy så vil jagse en recension sen ;)

Buffaomini
0

som #1 säger. verkar de vara en kul present.
hoppas de bara inte är dåliga frågor som i "kärleksspelet". frågorna i det spelet var för mycket om varandras förflutna och bagage. de förstörde stämmingen. så den rekommenderas då inte

hus-musen
0

De verkar ju skoj iaf=)

Men jag måste oxå säga som #2 vissa spel handlar för mycket om saker som hänt före ens nya partner vilket kan vara avtändande. Har dock inte spelat monogamy så jag vet inte!

Hittar du inga spelrecensioner nånstans då?

Qui dormit, non peccat

KadjaNina
0

Jo jag tror det skulle uppskattas. :) Har läst några recensioner på amorspilar och det verkar som ett riktigt bra spel. Jag tror jag beställer det faktist. Om jag gör det så skriver jag senare vad jag tyckte om spelet. Men det lär bli först i slutet av maj för det är då han fyller år.