OT - Helg
Ja, gott folk. Imorgon är det fredag och helg. Vad ka ni syssla med?
Här i örebro verkar våren ha kommit och det känns underbart! Hoppas på ett par långpromenader i vackert väder. På söndag åker jag och pojken med hans pappa upp till sandviken för att hälsa på hans faster och farmor. Blir första gången jag träffar dom så är lite spänd men det går nog bra.
/Christine

Jag har inte sa mycket inplanerat.. fest antagligen :P
// Amanda
Fredag/imorrn blir de nog att handla och kanske hitta på något med en vän.
Lördag ska jag åka och dansa
Söndag ska jag jobba och dansa.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Jag ska jobba, jobba, jobba. Eftersom det är så vackert väder handlar folk som galningar och igår blev det övertid och idag blir det nog inte bättre. Lär väl vara hemma vid halv nio som igår. Men på lördag ska jag minnsan ut och fira att jag fått jobb efter att jag jobbat klart. Men upp på söndagen igen och jobba. Så ser min helg ut.

idag ska jag fixa lite m bilen, sen ska vi hem till svärmor i em/kväll o fira Daniels lillasyster… blir middag o tårta
annars vet jag inte…. ev ska jag träffa en kompis imorrn…

Ner till malmö och typ lira Viva Pinata hela helgen :P Och så ska vi till netonnet och kika lite där
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Blir tyvärr en massa plugg.

vet inte fakiskt.. ska väl försöka hitta på nått=)
Qui dormit, non peccat
Idag ska jag och killen till Helsingör. Promenera runt lite och handla lite alkoholhaltiga drycker.
Imorgon vet jag inte, men gissar på att vi ligge hemma och myser som vanligt ;)
Trevlig helg allesammans!
Åhh.. jätteskönt med helg! Vackert väder hela helgen? Blir nog utflykt, synd bara att killen är pollenallergisk.. och börjar känna av det nu.
Ikväll blir det film, godis och vindruvor. 
Wee! Äntligen lördag och solen skiner och vi ska på långpromenad! :D
/Christine

jag har varit ute hela helgen i det vackra vädret, grillat med kompisar o bara haft det bra. idag har jag storstädat , lekt med katterna o sen i eftermiddag ska jag till Ikea med vänner

Härligt att så många kunde njuta av det vackra vårvädret i helgen. Själv har jag jobbat både lördag och söndag. 8-22.15 i lördags o 8-17 i söndags. Jag förstår inte folk som jobbar 2 veckor i streck utan att dö halvvägs. Jag har ju missat min helg med fint väder. Men det ger en hel del pengar iof. Nä, att jobba 11 dar i streck är INTE min grej. Hoppas på en skön o avslappnande påskhelg i åres skidbackar!