Relationer iFokus

Relationer

Etikettvänskap
Läst 2561 ggr
SimsBrooke
0

Vän som inte "vill" umgås!

Jag förstår mig inte på en av mina vänner, hon fråga om vi skulle hitta på något på fredag och jag sa att vi kunde det. Jag sa att vi kunde höras idag(torsdag) och snacka lite mer detaljrikt om vart vi skulle ses.
Nu ringde jag henne för nån halvtimme sen och fråga ifall vi skulle träffas. Hon sa förstås som alltid att hon inte visste om vi skulle ses eftersom hon skulle på en arbetsintervju klockan halv två, jag slutar 14:20. Vi skulle gå på stan i morgon och umgås.

Asså jag börjar bli trött på det här, hon gör ALLTID så här mot mej, och jag vet inte om jag klarar det så mycket mer =(
Jag vet inte alls hur jag ska göra, jag ska se i morgon om hon kommer om hon itne gör det kommer jag inte kontakta henne förrens hon kontaktar mig.
För nu börjar jag bli trött på att hon alltid tar sina vänner i andra hand. Visst är en arbetsintervju viktig, men känns som om allt är viktigt för henne..

Vad har ni för tips? Förutom att prata med henne?

Ps jag känner att hon inte vill träffa mig eller ha nån kontakt.. ds..

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Karmatarerskanise
0

Kanske mår hon dåligt. Så betedde jag mig då jag mådde dåligt. Jag ville träffa mina vänner, men när det kom till kritan orkade jag inte och vågade inte erkänna det.

Eller så vill hon inte ha kontakt, så du får väl avvakta och se. Fråga henne rakt ut vad som händer.

hus-musen
0

En arbetsintervju är viktigare än att umgås med vänner tycker jag iaf. Men om den börjar halv 2 och du slutar nästan halv 3 så borde hon hinna ändå utan problem. Arbetsintervjuer tar myckte sällan längre tid än en timme.

Men å andra sidan så om hon gör så ofta så är hon väl inte din vän utan en bekant bara? Prata med henne ordentligt och säg att du känner dig förbisedd.

Qui dormit, non peccat

SimsBrooke
0

Jo hon gör så här väldigt ofta, detta är INTE första gången detta händer. Och ja jag tkr det med, hon borde hinna…

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Aviendha
0

Ja, prata med henne. Kanske finns det en anledning du inte vet om? Precis som Hera säger så kan det vara måendet som spökar, för även jag har haft/har mina sådana perioder. Jag vill inte såra eller så, men jag fick ångest och pallade inte med. Noll själslig energi trots att jag egentligen ville umgås.