Vårkänslor
Har du hittat vårkänslorna?
Gått och blivit kär? Eller märker du någon skillnad i förhållandet? Eller är vårkänslor bara hittepå?

Vårkänslor är hittepå för min del=) Är likadan nu som annars=)
Däremot så märks de på killar, de flesta blir gladare och hälsar mer på tjejer=)
Qui dormit, non peccat
Nja, har inte tänkt så mycket på det. Lite mer uppåt kanske, men det kan liga gärna bero på att sommarlovet inte är så långt borta och att jag då får bo med killen igen =)
Annars så är det mindre sömn som gäller. Kan inte sova längre av någon anledning. Klandrar solen 
Paulina
Jag är kär i hela världen på våren
Mycket gladare nu när ljuset kommer tillbaka, skrattar mer, mår bättre :)

vårkänslor vet jag inte…
men jag blir bra mkt gladare av värmer o sol :)

lite vårkänslor nu när jag är singel ;)

Märker ingen skillnad från innan alls. Dock är jag uppe längre om kvällarna och sover mindre vilket resulterar i att jag är tröttare än annars.

Jag har definitivt inga vårkänslor. Har inte pratat med gubben på snart tre veckor. Är måttligt road av män för tillfället 

Nu har jag och min pojkvän kommit hem från wien ochdet var bara helt underbart! Vårkänslor? Jaaa! Förstår inte hr ensamt det kommer bli att sova utan honom i över en vecka nu pga mitt jobb, och sen får han besök nästa helg så vi kan inte sova tillsammans då heller, suck! Jätteskönt att vara hemma men kommer bli ensamt. Får sitta här och tråna ;)
/Christine
Jag har absolut vårkänslor! Jag sprudlar, haha. :)
Jag har inte blivit kär men jag hoppas att bli det! Vad gäller mitt och sambons förhållande så märks det skillnad för vi är mycket kramigare och gosigare nu. :)

Jag är mycket 'flickvännigare' än vad jag brukar vara just nu. Jag skyller på våren, bigtime ;)
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Jag blir deffinitivt mer uppåt, och de just pågrund av ljuset och solen. Att jag blir piggare när de är ljust och härligt ute i stället för grått och vått :P
Annars är de något inget annorlunda.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jag har inga varkanslor.. Bara en fet var-depression.. orkar knappt upp ur sangen..
// Amanda
Jag mår som vanligt, fast det klart lite gladare är jag nog ute när solen skiner och det är lite varmt. En killkompis till mig har dock vårångest och vill inte alls gå ut.
Jag tycker att ljuset gör att saker känns lättare, samtidigt är jag konstig nog att ha mina tyngsta perioder precis i övergången mellan vinter och vår med vårvinterdepression eller liknande. Men jag vet inte riktigt, solen gör mig hur som helst gladare. Har också börjat cykla överallt och har insett att det gör att jag ser årstiderna mycket tydligare och det är trevligt. :)

#13 Känner igen det där. Höst-deprissioner är en fis i rymden jämfört med vår-depressioner tycker jag! Du ska ha en gogiligantisk styrkekram!
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

#16 tack sa mycket!!
// Amanda

Säg JAAA till vårkänslor!!! (inte deppiga sådana alltså *S*)
Jag är kär som en mars-katt just nu och mår såååååå bra, så bra!!!
Trodde ju prinsens vite springare blivit halt på vägen och måst nödslaktas….det var därför han tog sån tid på sig.
Lååångt att gå hela vägen…..
Men då han dröjde såååå länge trodde jag prinsen själv blivit halt och måst nödslaktas……
Och SÅ VAR DET!! Ja alltså, inte att han var slaktad, utan halt! Bokstavligt talat!
Killen jag träffat har skadat benet och gick som Dr House med käpp å allt första ggn vi sågs. *ASG*

jag mår bättre. man orkar mer
de tror jag är en bidragande orsak till att de blir bättre på sommaren/våren. plus att vi får se varandra med lite mindre kläder, oftare ;-)
jag är mycket piggare och vill gärna vara ute och röra på mej:)
Min blogg: SweGizmo.se
jag blir piggare och gladare! blir positiv till de mesta och visst pirrar de i kroppen, kär i våren blir ja nog :)
känns som alla grabbar blir SÅ söta :D
hum kanske e de jag som blir vår-desperat? ;) haha
Jag blir så himla kärlekskrank på våran :(
MEN ! Jag fick ett ursött connemaraföl den 15 April så han får alla mina vårkänslor !

Ja, vårkänslorna infinner sig allt :) Det känns som jag är nyförälskad i sambon igen. Han har varit borta 3 helger på raken nu också så när han väl är hemma så är det något alldeles speciellt. Jag tror mitt goda humör grundar sig i allt det underbara solsken vi har just nu.
Carpe Diem