Relationer iFokus

Relationer

Etikettoff-topic
Läst 2176 ggr
ChristineL
2009-04-24 12:17
0

OT - Helg!

Jajjemen, helgen är är igen, vad ska ni hitta på kära vänner?

Jag jobbar idag och imorgon, men ska grilla imorgon kväll om vädret håller i sig *hoppas*. Träffa lite vänner, pojkvän och hans vänner. Dricka och äta lite gott.
På söndag åker jag till norrköping över dagen för att träffa LisetteS och gå på tatueringsmässan :D Det ska bli så grymt kul! Ser verkligen fram emot det :)

Niini
2009-04-24 12:24
0

Ikväll blir det jobb.

Imorgon tidig väckning för att vara på INT utställning med hunden, första gången som jag kommer säkert vara ganska nervös Tyst Sen på kvällen blir det revy :)

På söndag ska vi nog bara slappa och kanske se nån film.

Aviendha
2009-04-24 12:25
0

Åh, nu blir jag avis. Jag hade tänkt åka dit med kilen, men han fick inte ledigt så det sket sig. Hoppas ni får kul =)

Själv sitter jag och klurar på hur jag ska få ihop en 15min presentation om immunförsvarets reaktion på HIV. Sen har jag ju mina 14 kapitel om mikroorganismer och parasiter att plöja innan tentan så jag har egentligen fullt upp ;)

LinnB
2009-04-24 13:06
0

Åh, jag vill också på tatueringsmässan! Men bor ju lite för långt upp för att kunna åka dit i helgen. Hoppas ni får det superkul! :)

Ikväll ska jag ut med två tjejkompisar, imorgon ska jag in till stan och hälsa på en vän jag inte träffat på länge och på söndag blir det en otroligt lugn dag där jag ska försöka vila upp mig bra.

Det är väl mina helgplaner. :) Pojkvän har dragit på sig magsjuka, så han släpper jag inte in överhuvudtaget just nu. Huvva.

Ha en trevlig helg allihopa!

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Salladshataren
2009-04-24 13:09
0

Slänga ihop en massa saker inför loppmarknaden på söndag. Plugga, städa hos djuren hade jag också tänkt att hinna med. På söndag så ska jag tillbringa kvalitétstid med min pojkvän…

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

sofie
2009-04-24 13:15
0

Ikväll ska jag träffa en killkompis och gå ut och ta några öl på nån uteservering och fira lite att min intervju för en praktik gick så bra :) Imorgon ska jag och party prinsessorna bort till christineL och hennes kille och grilla sen ska vi party prinsessor ut på krogen och dansa loss. Måste passa på när man väl är ledig.

[Crazyonthis]
2009-04-24 13:25
0

Vi ska som vanligt ta det lugnt i helgen. Ska gå och kolla vart ett ställe ligger som jag ska till nästa vecka, så jag säkert hittar, sen ska vi se på tv, handla , tvätta och vara ute och gå om det är fint väder. Det är ungefär vad vi hinner med på helgerna…dom går på tok för fort!

Karmatarerskanise
2009-04-24 13:57
0

Idag ska vi antingen ut o äta, eller så gör vi lyxräkmackor här hemma.

Imorgon blir det grillat :)

Jag ska dessutom försöka bli frisk från min halsfluss med hjälp av penicillin.

Linnah
2009-04-24 14:18
0

#2 Vad är det du pluggar?

# Jag har inga planer förutom att ta igen massa sömn, röja min lägenhet (efter veckans PM-arbete, som gjort allt annat till bombnedslag), träna, deklarera och plugga. Det låter ju mycket nu när jag skriver det, men det känns som väldigt lite. Sen ska jag försöka hitta kompisar att gå och käka glass med i solen. :)

[jenkass]
2009-04-24 14:42
0

njuta utav det fina vädret!

spiritedaway
2009-04-24 14:48
0

Om det blir varmt, vilket det verkar så ska katterna få ut och gå en sväng. Och kaninerna ska också få ut en sväng.

Sen blir det nog mest att bara ta det lugnt :)

Jenahbella
2009-04-24 15:08
0

denna helg blir de massa kul för mig! 
ska självklart på svenska tatueringsmässan fredag , lördag och söndag! man får ju inte missa nåt! :)
får se om de blir en ny tatuering eller piercing där! :) 
ikväll blir de nog att gå ut för att träffa en nyfunnen vän :) 
och på söndag så ska ja på kalas :)

Johanna
2009-04-24 16:34
0

imorgon åker vi på Banditkryssning!Skrattande

ska bli sååå kul! innan vi åker ska vi sitta inne i stan på nån uteservering o äta god mat o drickaCool… cola blir det för mej, alkohol för resten av gänget..
är 8st som åker tillsammans…

idag ska jag in till stan m Sofia o shoppa lite…

Liss
2009-04-24 18:37
0

Oj då, fanns de två helg trådar:P

Ja lite kort igen då.

Idag- Shoppat kläder, prylar till hemmet och present till Milla (min syster)

Imorgon- 30 års fest för min syster med smörgåstårta och mums. Senare är det stort Line dance party med 120 pers. As kul! Dansa i 5 timmar :D 18-23

Söndag- Till tattomässan med ChristineL, As kul! Inte just tattomässan egentligen utan just att träffa Christine igen! :D Yeay!

Paulina; Äsch då, sikken skit :) Men de kommer fler år :)

Linn; Ja du vännen, de hade vart kul om du kom. Men är ju som sagt en bit :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Sandra
2009-04-24 18:51
0

Jag ska för en gångs skull få njuta av en ledig helg utan stress och massa jobb. Övertiden blev inställd i helgen *JIPPI!* Det blir till att njuta av det fina vädret som smhi har lovat. Ikväll kommer mina syskon med familjer för att slutföra mammas 60-års present. Ska bli mysigt att få gosa lite med syskonbarnen igen!

destroyed
2009-04-24 20:28
0

Jag ska sitta hemma och mysa med kompisar imorrn och på söndag blir det mys med en annan kompis och ikväll blir det mys med killen:)

Aviendha
2009-04-24 20:32
0

#8 Just nu är det microbiologi och parasitologi tentan som hägrar ;) Läser etologi och djurskydd vid SLU.

Linnah
2009-04-24 21:31
0

#16 ÅH, vad roligt! Jag funderade själv på att läsa det när det kom, och nu har jag en vän som förhoppningsvis börjar i höst.

Aviendha
2009-04-24 21:33
0

#17 Vad roligt! Världen är mindre än man tror ;)

Linnah
2009-04-24 21:48
0

#18 Javisst är den det. :) Har utbildningen blivit bra? Det är ju svårt att veta precis när den är ny menar jag, och första året var det ju pinsamt höga betyg för att komma in.

ChristineL
2009-04-24 22:04
0

Paulina och Linn: Hade ju såklart velat träffa er med! Jag vill träffa ifokusfolk! :D