Borde jag sakna han?
Jag och min sambo separerade för ca 2 månader sen.. Jag skrev lite om hans och mina problem här. Saknar han så fruknasvärt mycke nu..
Visst får man sakna, det är naturligt. men jag tror inte alltid det är personen man saknar, utan närheten av någon annan. det är inte alls kontigt!
/Christine
#1 Tänkt värt…så kan det ju vara…att sakna närheten inte person..det har jag inte tänkt..inte så som nu..efter va du skrev.

nu har inte jag läst det du skrivit innan,,,men jag minns när jag gjorde slut med mina barns pappa,,, att jag glömde fort det som var dåligt o mindes bara det som vara bra
så vi prövade en gång till o det gick inte så bra ,,

Så klart man kan sakna en person om man har skilts åt! men saknar du honom eller saknar du närheten och tryggheten till en annan person?
Qui dormit, non peccat
#3 jag mins mycke väl de som inte var bra. Men jag tro felet va att flytta till han inan jag slutat skolan. jag skulle väntat tills jag hade jobb. jag vet inte men jag tror de gjorde mycke..
att sakna är absoulut inte fel jag var på g att dumpa min underbara flicka idag och bara under prossesen kände jag att nej detta går inte så ja ställde in för jag ville bara hålla om henne igen!
#4 De kan jag få på annat håll.
Jag skulle villja försöka igen fast att vi bor på skilda håll.. Om han vill då.. Men är de värt de? Jag har börjat se allt på ett annurlunda set nu efter att de hänt lite saker i mitt liv.
Vi var tillsmans i ca1½år.. jag dumpa han för att han tjtade om att jag skulle söka jobb och jobba medans jag gick i skolan.. jag försökte förklara för han att de blir för mycke för mig. Och en dag så sa han sök jobb eller så får du flytta. Enligt han så sa han så för att ge min en sprk ibaken.. Vet inte om de är så eller en dålig ursäkt..
Jag ångrar att jag lämna han
Dode i hopp i ca 6månader 1år.

#8 Ni tjaffsade ju hela tiden verkade det som på det du skrev iaf, så varför vill du tillbaka till honom? Gå klart skolan o så och fixa allt med djuren osv så kan ni ju fundera på det sen hur ni vill ha de.=)
Qui dormit, non peccat
#10 skolan har jag hoppat va på grund av krongel i mitt liv. Vi båda deltog i att de blev tjafs..
men det fanns ju en anledning till att du lämnade han?

#11 Javisst, just för att ingen av kunde hålla sams så är de väl inget att gå tillbaka till menade jag.
Qui dormit, non peccat
Nä ni har rätt.. Jag förkänar något bätre