Äntligen fredag!
Ja, jag säger det igen - äntligen fredag! Tcker den här veckan har känts lång på nåt vis, men nu är det äntlien fredag och helg och jag vill veta vad ni har för planer?
Själv ska jag tvätta idag och ikväll blir det pojkvänsmys och film och spelande. Imorron ska vi på Metallsvenskan och sedan kolla på Hammerfall :D Söndag har vi planerat lite räkor och vinkväll.
/Christine

idag är jag ledig.. ska strax fortsätta med att packa..
ikväll blir det väl mer packa tror jag… ska försöka sitta en stund o pussa på min karl oxå
(men han ska väl kolla hockey antar jag så får se hur bra d går)
o sen har vi ju en 3e hund här oxå… daniels brors hund, men hon åker nog hem ikväll tror jag..
imorrn jobbar jag 8-15, söndag 8-18
tiden som blir över ska gå till att packa o fixa… för på måndag flyttar vi!
#1 - Åh, vad roligt med flytt! Det vil jag också göra. Få en chans att verkligen rensa ut allt gammalt som bara ligger och skräpar :P
/Christine

#2 jo,det ska bli jättekul…. men fan va skit man har… herregud! står som en idot o kliar mej i huvudet, ju mer man packar desto mer kommer det fram..
Jag flänger runt och städar det sista nu. Ska åka hem och krama vettet ur karln min <3 Har minipraktik mån-ons hemma så det blir bra. Bara jag får bukt med oredan så inte fågelvakten storknar när hon kommer hit ;)
Paulina
Har flängt runt hela dagen och städat och fejat här hemma. Nu ska jag ta det lugnt tills sambon kommer hem från jobbet då ska vi handla mat..
I morgon är det gårdsstädning här på vårt område och på kvällen bjuder föreningen på sellnäsplanka, det ska bli trevligt.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Min pojkvän kommer hem till mig ikväll, vi har ju inte setts sen förra fredagen ;)
Ska handla kinamat ikväll, och sen ska jag göra färdigt min insändningsuppgift i samhällskunksapen.
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Fick spontanryck o lyckades även få biljetter till humorkvällen "Big Comedy" ikväll. Så det ska jag å sambon på ikväll, sen har vi köpt massa gottigt å hyrt filmer så det blir en riktig myshelg såhär i regnet :)
Började helgen redan igår med grillning, vin och hockey. 
Idag blir det mer hockey.
Sen vet jag inte vad som händer.
idag ska jag ut å ta ett par öl me vänner och en speciell :) men de blir sova skapligt ändå för ska upp å jobba imorgonbitti! :P haha ;D på lördag blir de hemma mys och på söndag vet ja inte riktigt än :)
skall jobba hela helgen så det räknas knappt som helg för mig, men blir väl lite mys me pojkvännen som alltid och kanske lite grillning på natten :)
Ja, de blir en lugn helg denna helg. Skönt!
Jag ska relaxa med mina kära ..
Fast de känns som de var nåt imorrn, men de lär väl märkas :P
Ha en bra helg allesammans :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆