Relationer iFokus

Relationer

Etikettkriser
Läst 2172 ggr
Skuggans
2009-05-10 20:29
0

Kille långt borta?

Jag har ett problem… Jag har känt en kille i ett bra tag nu över internet och jag har blivit riktigt kär i honom och vi vill så gärna träffas och snackat varje dag i telefonen och gillar verkligen varandra… Men det är ett problem…

Jag bor i Östersund och han i Växjö… Min mamma tycker inte att jag sak åka till honom eftersom det är för långt och det finns killar här uppe i stället, men jag vill verkligen träffa honom!

Han har verkligen gett mig styrka och självkänsla… Men jag vet inte vad jag ska göra…

Han är verkligen en kille som kan uttrycka sig

Strumpa
2009-05-10 20:30
0

Haha om man kör med argumentet att något är för långt bort så kan man missa massor ju :) Känns det bra så ska inte avstånd hindra er från att träffas tycker jag. Lycka till!

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Skuggans
2009-05-10 20:36
0

#1 Tack Strumpa :)

Men det är de att det är ju riktigt långt borta och det är dyrt att ta sig dit ner, men jag hade tänkt att vara där i kanske 2-3 vecor på sommarlovet?

Men man måste ju också få med sig föräldrarna :) För hans föräldrar går det jätte bra och jag har pratat med dem…

hus-musen
2009-05-10 20:41
0

Hur gammal är du?

Kan ju förstå om dina föräldrar tycker att de är för långt att åka, men då kan väl han helt enkelt komma till dig då o hälsa på först? De brukar alltid vara enklare om föräldrarna fått prata lite och så=)

Qui dormit, non peccat

Skuggans
2009-05-10 20:45
0

#3 Jag är 15, snart 16 :)

Han har också lite svårt att ta sig hit upp :)

Jenahbella
2009-05-10 21:11
0

va jobbigt :(
blev själv kär i en kille, eller ja kanske inte kär så men han tog upp alla mina tankar och jag va pirrig å glad i hela kroppen, tyvärr tog de för lång tid att avsluta med mitt ex för att vi skulle få en chans ens,

känns de rätt så kör! :) hoppas verkligen du kan övertala din mamma  att du får åka! :)

Skuggans
2009-05-10 21:13
0

#5 Tack :) Jag ska verkligen försöka! Han är värd detKyss

nilami
2009-05-11 00:03
0

det e bara att försöka lirka me dina föräldrar, för avståndet kan inte hindra er kärlek. det gjorde den inte för mig och min fästman som efter tre år äntligen bor ihop.

var själv i samma ålder som dig och min mor var väldigt orolig över mig men hon fick träffa sambon först och gillade honom, sen fick jag resa så mycke jag ville om jag hade råd (distans e sjukt dyrt:( )

Hoppas du får och att allt går bra! :D

nilami
2009-05-11 00:04
0

p.s smålänningar e oemotståndliga ;)

Gerbilflicka
2009-05-11 00:27
0

Haha, det ar val inget avstand! Tungan ute Sjalv akte jag fram och tillbaka till England i 1 ar innan min kille flyttade hit. Nar det ar inrikes loser det sig absolut om man vill, oroa dig inte. Glad