ARG!
Igår hade vi vår efterlängtade studentskiva! Kvällen började helt fantastiskt med en trevlig middag och mycket känslor. Sedan runt 22 så kommer allas kompisar och är med på festen.
Vad händer? - Min kompis blir våldtagen på toaletten!
Människor är vidriga.
Fy! Verkligen tråkigt :(
Jag hoppas hon anmäler det och att hon klarar sig!

Jag är jävligt orolig för henne. På senaste tiden har hon slutat komma till skolan så ofta och slutet följa med oss ut och festa, så jag vet att hon mått dåligt ett tag. Hon har dessutom en rätt vriden syn på karlar, hennes mamma har nämligen nya hela tiden. Hon har tidigt gjort klart att hon varken vill ha barn eller man, och jag undrar bara hur det här ska påverka hennes redan snea bild på mannen? Jag oroar mig verkligen för hur hon ska klara det här.
Försök få henne att söka proffessionell hjälp. Det kommer hon behöva.
Fy f**n! Vad hemskt! Håller med Hera, hon bör söka proffessionell hjälp, även om hon tycker sig klara det nu. Det kan ställa till saker i efterhand om inte annat.
Paulina

Jag skrev till henne på msn idag att jag finns och sådär. Sen pratade vi om vanliga saker bara, och sen ringde jag henne för att ha lite röksällskap bara och det slutade med att vi pratade om allt möjligt och det som hänt i ca tre timmar. Är glad att jag har gjort något nu iallafall… känner att jag gör det jag kan liksom.
Här är en dikt som min kompis skrev tidigare idag.
den eviga frågan.
_vem gav dig rätten att stjäla en annan människas frihet?
hur kan du ens tänka tanken att du får
slita en människas själ i miljoner bitar
och sedan lämna henne ihålig och tom?
tycker du att du är värd att kalla dig människa,
när du uppenbarligen inte hyser någon som helst respekt för livet?
jag förstår inte hur du kan se dig själv i ögonen,
hur du kan se din mamma i ögonen
hur du kan leva med dig själv.
jag kommer aldrig förstå vad som driver dig,
vad som får dig att tycka att du är värd att leva._