Äntligen helg!
Ännu en helg på G.
Har ni några roliga planer?
Själv ska jag till svärmor för andra gången och äta middag. Ska bli trevligt.
Imorgon ska vi grillaa hos mina familj.
På söndag kommer jag vara nervös, för jag ska upp 5 på morgonen på måndag och två veckor framöver :/ Lite skillnad från att gå upp mellan 10 och 12.
TREVLIG HELG ALLA!

Änligen helg ja =)
I kväll ska vi bara äta gott och ta det lugnt.
I morgon ska vi på Skånemässan och titta
På söndag ska vi på middag hos min mamma så hundarna får leka lite =)
Glöm inte Morsdag på söndag!

Ikväll ska jag jobba, imorn ska jag jobba 10 h (12-22) och på söndag ska jag plugga sluttentan och bjuda en kompis på middag på kvällen…
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV
Gluskap; min mamma e i thailand på morsdag :(

Här hemma händer inte mycke.. :(
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta

Ikvall ska jag spendera mina sista pengar (£5) pa ol pa uteserveringen! Imorrn hoppas jag pa sol sa att jag och pojkvannen kan aka ut nagonstans och picnica. Pa sondag jobbar jag och far forhoppningsvis lon! :)
// Amanda
Var med på ett utvecklingssamtal i morse och stannade sen kvar i skolan en stund. Sen hämtade jag vovven hos mormor och tog en fika där. När sambon slutade jobbet åkte vi och hämtade ut ett paket med en klöspelare till katterna, som vi nu roat oss med att sätta ihop 
Nu håller jag på att tvätta. Vad som händer resten av helgen har jag ingen aning om. Det blir väl en sväng till mamsen på söndag och eventuellt snickring på altanen.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Maken är på golfresa med några arbetskamrater, dottern skall i väg så det blir jag o sonen i kväll.
Han vill nog helst spela Counter Strike så jag kommer sitta inloggad på olika forum… 
På mors dag kommer jag traditionsenligt få rabarberpaj *längtar redan*
Jag ska jobba hela helgen. :(

Ikväll blir det lugnt. Jobbar lördag 9-18, sen ska jag träffa en kompis på kvällen. Söndag blir en dag i solen med grillning….
Ska jobba hela helgen! Är uppe i 250 timmar nu, denna månaden. Vill SOVA.
Igår jobbade jag, så fick jag middagen serverad när jag kom hem till min pojkvän <3. Idag ska vi till min svärmor som fyller år, äta lite smörgåstårta och så. Imorron ska vi bjuda våra mödrar på lunch på restaurang eftersom det är mors dag. Ska bli intressant då dom aldrig har träffats förrut :)
/Christine

min mamma m familj är på besök..
idag har vi varit inne i stan.. phu! börjar känna mej trött o tung nu.. haha..
nu ska vi snart åka till svärmor o grilla o vara där ikväll..
imorgon ska jag krama o pussa lite xtra på mamma, o sen ska vi väl till svärmor igen o fira henne lite oxå på Mors Dag..