Relationer iFokus

Relationer

Etikettoff-topic
Läst 1923 ggr
Karmatarerskanise
0

Vad hittar du på?

Vad hittar du på ikväll?

Själv sitter jag och lyssnar på killen och en kompis, dom tittar på fotboll ;)

Jag ser nästan på det, har i alla fall en Sverige tröja på mig. Hehe.

Dricker ett glas vin och bara slappar.

Sara
0

Jag ska snart gå och lägga mig..

Har haft ryggskott sedan i torsdags och är både grinig och uttråkad. Dessutom missar jag ett par vänners födelsdagsfest som är idag och de flesta jag känner är där. Rynkar på näsan

Sara

Crowone
0

Tja, jag sitter å nördar här lite medan min dotter spelar tv-spel som hon lånat idag. Kl nio kommer det en film på 3an vi tänkte se.

Liiiite rastlös e ja…..fick inte igång min vatten-pumps-mojäng till balkongen innan i em, för vattnet smyger sakta ut genom ett litet hål i zinkbaljan……liiite frustrerande att inte ha fått igångsitt lilla vattenplask.

Sitter och klurar……

Kanske oxå skulle ta lite å smutta på???   Flört

anaprincess
0

Jag ska kolla på Magnus Betnér på tv och gosa med valpen som jag hämta igår :)

Karmatarerskanise
0

#3 Vad är det för ras? Är den 8 veckor?

ChristineL
0

Jag har precis kommit hem. Har idag varit på medeltidsmarknaden här  stan och sedan åkt ut till svärmor för att grilla i kylan :P Sommaren verkar ha försvunnit. Men det var gott. Sedan satt vi inne och spelade lite spel.

Johanna
0

har varit hos svärmor o ätit middag o kollat på fotbollen..

kom precis hem.. nu kollar vi på nån film på 5:an o sitter med varsin data i knäet…

anaprincess
0

#4 en papillon han är 4 månader

abbis
0

Va oxå på medeltidsmarknaden i Wadköping ..har blivit en tradition.Pratade lite affärer med smeden i wadköping man kan ju aldrig koppla av från jobbet.Har blogggat om min nya vita avdelning i butiken med bilder och allt under fotbollen..nått har man alltid att syssla med när sambon kollar på sporten*L*

http://.krukmakerihemjord.blogspot.com/

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

ChristineL
0

#8 - Oh, ja jag går också tid varje år ;) Ska dit idag med, en lite längre sväng med en kompis. Och vädre verkar bli bättre idag med :)