Vad hittar du på?
Vad hittar du på ikväll?
Själv sitter jag och lyssnar på killen och en kompis, dom tittar på fotboll ;)
Jag ser nästan på det, har i alla fall en Sverige tröja på mig. Hehe.
Dricker ett glas vin och bara slappar.
Jag ska snart gå och lägga mig..
Har haft ryggskott sedan i torsdags och är både grinig och uttråkad. Dessutom missar jag ett par vänners födelsdagsfest som är idag och de flesta jag känner är där. 
Sara

Tja, jag sitter å nördar här lite medan min dotter spelar tv-spel som hon lånat idag. Kl nio kommer det en film på 3an vi tänkte se.
Liiiite rastlös e ja…..fick inte igång min vatten-pumps-mojäng till balkongen innan i em, för vattnet smyger sakta ut genom ett litet hål i zinkbaljan……liiite frustrerande att inte ha fått igångsitt lilla vattenplask.
Sitter och klurar……
Kanske oxå skulle ta lite å smutta på??? 

Jag ska kolla på Magnus Betnér på tv och gosa med valpen som jag hämta igår :)
#3 Vad är det för ras? Är den 8 veckor?
Jag har precis kommit hem. Har idag varit på medeltidsmarknaden här stan och sedan åkt ut till svärmor för att grilla i kylan :P Sommaren verkar ha försvunnit. Men det var gott. Sedan satt vi inne och spelade lite spel.
/Christine

har varit hos svärmor o ätit middag o kollat på fotbollen..
kom precis hem.. nu kollar vi på nån film på 5:an o sitter med varsin data i knäet…

#4 en papillon han är 4 månader
Va oxå på medeltidsmarknaden i Wadköping ..har blivit en tradition.Pratade lite affärer med smeden i wadköping man kan ju aldrig koppla av från jobbet.Har blogggat om min nya vita avdelning i butiken med bilder och allt under fotbollen..nått har man alltid att syssla med när sambon kollar på sporten*L*
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
#8 - Oh, ja jag går också tid varje år ;) Ska dit idag med, en lite längre sväng med en kompis. Och vädre verkar bli bättre idag med :)
/Christine