Helgen
Vad ska ni hitta på i helgen?
Ikväll ska jag till min pojkvän och äta middag. (Läs tråden "2 månader")
I morgon ska jag börja packa lite här hemma då jag snart ska flytta till en annan lägenhet närmare stan. Micke ska på bröllop så då passar jag på att pyssla hemma.
På söndag ska jag bara ta det lungt.
Ha en fin helg nu alla.
Kramar!!
Jag ska iväg och jobba om en kvart. Sen har jag lite ärenden i stan. Ikväll blir det nog lite vin här hemma, kanske lite spel.
Imorgon kanske vi ska på fest. Söndag slappar vi :)

Jag ska jobba…
// Amanda
Idag ska jag jobba till 19.15, sen hem till pojkvän för lite kex, ost och vin-mys.
Imorron ska jag på styrelsemöte på katthemmet, sen ska jag ta tag i storstädning.
Söndag kommer det en tjej som ska titta på mina jourkatter.
Så det blir lugna puckar här med andra ord.
/Christine
Ska försöka städa lägenheten är det tänkt. Var lite sugen på att sy lite med men man får se hur det blir med den saken.
Paulina

Jag ska mysa med killen det är 1½ år sedan vi blev ihop idag:) Så dte blir god mat lite cider och en smarrig efterrätt så blir det en fin film också:) Fast innan dess så ska jag hinna dammsuga, jag har ett monster här som gillar att gräva överallt.
På lördag vet jag inte vad vi ska göra men på söndag så ska jag till mamma som fyller år.
skall ha studentfest idag för min sambo, samt att jag e ledig iadg och imorgon :D
sen så blir dte väl lite mys på lördag och söndag jobbar jag :P
Fick precis veta att vi ska ut med min mamma o pappa imorgon o äta kinamat :)

Ikväll ska vi åka ut till Gålö m våra kompisar o fira Kim som fyller år..
imorgon vet jag inte, ev får vi besök..
på söndag ska jag försöka ta mej till en hundträning m Roxie, om jag inte har för ont..
phu, idag kunde jag knappt gå på fm.. det trycker på som fan..
Det blir jobb för mig. I helgen har jag delad tur både lördag och idag. Jobbar fram till midsommarafton också, men sen är jag ledig i 3 dagar :D

igår var jag hos några kompisar o tittade på film kom hem 4 imorse.. nu ska jag snart iväg o jobba 16-24. jag e mega trött men det går ändå