Relationer iFokus

Relationer

Etikettvänskap
Läst 2770 ggr
tjejkanske
2009-06-01 12:34
0

Känner mig ensam

Jag vet inte hur jag ska förklara.. Rynkar på näsan

Känner mig bara superensam…. Jag vill ha en kram, men jag vågar inte fråga eller ge någon..

ååh… hatar att känna mig ensam!! Gråter

ChristineL
2009-06-01 12:38
0

Varför känner du dig så ensam? Ut i det fina vädret istället, ta en promenad och rensa tankarna kanske hjälper?

DoD
2009-06-01 13:26
0

vet hur du menar, känner mig ofta ensam fast jag har någon här..

man vill lixom bara att nån ska krama om en hårt ofta och mycke och berätta vilken underbar människa men är.. typ :)

Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!

Att förstå är att förlåta

Sara
2009-06-01 18:02
0

Skickar en stor kram till dig!

Sara

tjejkanske
2009-06-01 20:18
0

#1 Jag vet inte varför jag känner mig ensam… Det känns så tomt bara.. tomt i hjärtat.

När jag är ute (är tonåring) och går, så ser jag massa andra tonåringar som har så kul… Går runt och skrattar osv… Och så går jag där själv.. Känns så ensamt.. SUUUCK.. Det känns så jobbigt!! Gråter

Jag har ju vänner och så. eller inte så många, men nån få kanske..

#2.. Håller med!

#3 Tack!

HannaM
2009-06-01 21:45
0

#2 Gör du så med andra? Annars är det lite svårt att förvänta sig det=) Svårt för andra också att veta om det är accepterat att göra så om inte perosnen själv visat att det är ok.

Love-
2009-06-02 14:35
0

jag känner mig helt ensammen jag med. Mitt live e kaos just nu

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

marinelady
2009-06-02 18:13
0

Tips, det verkar som att du behöver bygga upp ditt självförtroende och självkänsla, lite ta sig i kragen, hitta något som man själv är bra på eller sällskap man njuter av om det så bara är mamma eller syrran eller ett snack med den trevliga busschauffören på vägen hem.

Bryta cirkeln helt enkelt… Hitta bekräftelse i det du är bra på och bli engagerad i dig själv och bygg upp ditt eget liv och bli nöjd med dig själv och finna rutiner och saker man trivs med. Då brukar vänner och socialt liv liksom komma efter hand, man måste älska sig själv innan någon kan älska dig :). Någon annan kan aldrig vara lösningen på problemen kompis eller partner  det funkar inte man måste tyvärr göra det själv.

För hittar man väl kompisar och tror dem ska lösa alla problem eller känslor av ensamhet då kan det bli att dem tycker det är förmycket och flyr undan lite.

Dåliga perioder går över men måste finnas där så man kan uppskatta dem bra. Dåliga perioder lär personer att klättra och gräva sig upp ur håler man ramlade ner i, men jobbigt är det.

tjejkanske
2009-06-12 11:10
0

#7 Tack för tipset!

CasperCo
2009-06-16 21:30
0

kanske  gå nån kurs,försöka  hitta folk o umgås med,  som nån skrev här med promenera äör inte fel resna tankarna är bra,men jsut kanske söka sig mer till folk så  plugga om man nu inte jobbar,eller  nån hobby/ kurs