Vad gör du?
Här har vi jättefint väder, och snart ska jag ut med mammas o pappas båt och fiska lite :) Så mysigt!
Tyvärr kunde inte älsklingen följa med, för han skulle på möte.
Vad hittar du på idag?
Har dåligt samvete för att jag inte orkat släpa mig ut i det fina vädret. Får ägna mig åt fågelstädning och eventuellt vetenskapliga artiklar om djupströbäddar och spaltgolv *suck*
Paulina
Jag har pysslat pa balkongen och varit ute med hundarna. Har gjort de sista omplanteringarna sa nu ar allt i stort satt klart att bara njutas av.
Har en djungel pa min balkong.
Ska gora lite nytta ocksa och ta mig ner till banken snart for att fixa lite saker for att sedan stada lite.

ska sätta mig på uteservering med mina två systrar varav den ena träffar jag för första gången på typ 1 år då hon annars bor i London, sen ska jag göra mina kläder rena (=tvätta)

jag sitter hemma efter att ha varit borta en helg och varit hundvakt..
Varit ut och sprungit för att rensa tankarna och för att komma i beachform till år 2015
hann inte komma i form till i år heller, försöker till varje år…
Har bara jobbat idag
Sitter och försöker somna men är aldeles för uppjagad! Ska åka på festival i morgon :)
Små stjärnor lyser också i mörkret.
har precis vaknat å ska snart hoppa in i en dusch ! idag har ja tatueringstid och sedan ska jag jobba hela kvällen :)
Jag ska jobba hela veckan bara för att det är så fint väder
Det är så typiskt!
/Christine

måste väl säga att jag njuter väl ändå lite av min ensamhet, just nu!
sambon o hans son har åkt på 1 veckas fiskesemester. så här pysslas de lite med blommor o trädgårdsland. annars tar jag de bara lungt, njut av sol o värme, som äntligen är här!
men längtat till norrlandssemestern i ska göra! de blir om ca 2 veckor. den ser jag ju verkligen fram emot
Jobbar på Peace & Love hela veckan.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Eros; är det en festival?
Idag ska jag iväg och se om jag kan hitta lite kläder med mamma. Sen blir det lite städning och ikväll ska jag träffa en väninna.
#12 Japp, här i Borlänge.

idag ska jag försöka åka hem en sväng och säga hejdå till min häst som ska tas bort nu i veckan.. hemskt men det ska göras
Eros;vad jobbar du med där om jag får lov att fråga? :)

¨Jag har handlat mat och nästan dött på vägen av värmeslag :)
Nu sitter jag på balkongen i skuggan.
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV

#14 åh, beklagar..
vet hur det är… tog bort min för snart 2år sen.
idag har jag inte gjort så mkt…. legat vid vattnet o slappat på en klippa, lr ja… hundarna har badat så har haft full koll på dom så slappa kanske är att ta i..
sen va vi ute o gick nån timma.. (nu e vi trötta alla 3)
Va o handlade hundmat oxå.
nu väntar jag på att maten ska bli klar, o sen ska vi åka ut till svärmor o hälsa på..
har min familj på besök denna veckan så d är full fart..
Kastrerat min lilla dvärgschnauzer hanne, storhandlat inför pojkens 6-års kalas i morgon, rensat barnpoolen o håller på att fylla med ljummet vatten =P (fusk javet men men…). Ska fixa sill o potatis m. tillbehör o jordgubbar tills älsklingen kommer hem från jobbet, sen har jag 3 massager innan kvällen är våran! <3

17# mm det är inte helt lätt kommer sakna henne som fan om inte mer
Ägt henne i 11 år så det svider men hon är gammal(33 år) och nu får hon iaf ett värdigt avslut på livet..

#19 usch.. men då har hon haft ett bra liv allafall , o du har mkt minnen av henne..
tyvärr hann min hästs liv knappt börja innan det sluta (han blev 7år), men jag köpte han när han va 6mån, så vi hade ändå många år tillsammans..
men jag saknar han varje dag…
o hade gjort mkt för att få ha haft han kvar..
men tyvärr är det ju såna här beslut man måste ta som ägare
kram på dej!

Har ont i magen…
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Lyssnar på musik och chattar med folk. :)

har fått besök från stockholm idag :D så jag ska väll umgås med henne :D
sen har jag köpt en råttkompis till mina fyra råttpojkar :D
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta
Idag har jag varit till polissationen och gjort ett nytt id-kort, det kostade 400 kronor, mitt nuvarande går ut i augusti, så jag var ju tvungen att göra ett nytt, varit till en däckfirma tillsammans med killen och hämtat ett däck åt hans pappa, tagit skydd i en tunnel för att det ösregnade, där fick vi vara i ca 15 minuter innan vi kunde cykla hem igen. Legat på en kulle och solat i 2 timmar, var riktigt skönt. Sen ikväll ska jag se Allsång på Skansen och Morden i Midsomer……..
har ringt till områdesvärden för köket i våran nya lägenhet (vi har inte flyttat in än) är inrökt. Hon och jag ska gå igenom besiktningsprotokollet senare idag och har jag och min make tur så är det upptaget där, annars blir det svårt att få bostadsbolaget att göra någonting åt det, om jag inte lyckas övertyga besiktningsmannen att han har missat en allvarlig grej
#15 Jag hjälper en släkting som säljer smycken i kirurgiskt stål, vi står och säljer på festivalen