Relationer iFokus

Relationer

Etikettfamilj
Läst 2446 ggr
chade
2009-06-29 00:03
0

Kom hem nu!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åhh, har ni någonsin känt att det verkligen bli tomt när ens syskon inte är hemma? Man börjar traska omkring och fundera på varför det är så tyst och sedan förstår man att det är för att dom inte är hemma!

Just nu är min bror på en liten ''åka genom sverige'' resa. Han började i Malmö och ska ta sig upp hit genom att jobba ihop pengar och samtidigt försöka ta sig till så många städer som möjligt. Helt sjuk idé, verkligen. Just nu är han i göteborg, eller en bit utanför gbg på en bondgård och jobbar. Han tycker självklart att det är jätte roligt. Jag ringer till honom varje dag och frågar hur det går. Men det räcker inte!

Jag vill ha hem min bror nu!

Små stjärnor lyser också i mörkret.

Buuc
2009-06-29 00:08
0

Usch.. Jag vet hur det känns att sakna ett syskon. Hemskt!!

Men men, du får tänka positivt. Tänk hur underbart det kommer kännas när ni träffas igen! ;D Då kommer man bli upprymd och man ska prata i munnen på varandra. Eller, kanske inte SÅ mycket eftersom ni pratar i telefon så mycket, men vem vet. ;)

chade
2009-06-29 00:10
0

Jo jag tror nog att vi kommer prata ganska mycket endå. Vi har gjort väldigt mycket nu när vi har vart i från varandra och vill berätta. Sen har det bara vart korta samtal för att hans batteri till telefonen ska hålla :)
Men usch vad jag längtar! :D

ChristineL
2009-06-29 00:15
0

Åh, vad härligt att ha en sån fin relation med sina syskon! :D Visst kommer jag bra överens med mina bröder, men vi ses inte särskillt ofta och det är ingen som har tid att ringa heller :/

Falurven
2009-06-29 00:49
0

Ååh jag vet precis! Jag har en jättebra relation med alla mina tre syskon :) Relationerna mognade samtidigt som min näst äldste bror mognade till sig.

Robin, min näst äldste, jobbar i norge hela tiden nu. Och jag känner precis som du gör nu xD

Mvh Nathalie

chade
2009-06-29 18:20
0

#3 Jag och min bror har fått bra relation nu dom senaste åren när vi blivit lite äldre. Innan var det verkligen en pina att få vara under samma tak, men jag antar att det är sånt som hör till ;)
Åh, det var tråkigt att höra :( Försök att kontakta dom du och sen gör ni något skoj tillsammans. Då kanske dom förstår att det är roligt att umgås med sin syster och vill fortsätta med det :)

#4 Jösses! Då är han väll borta jätte länge?! :o Här sitter jag och klagar för att min bror har vart borta i en vecka, haha ^^

Karmatarerskanise
2009-06-29 18:36
0

Min bror går på en kampsportsskola i Thailand. Det är ganska långt bort de med.

chade
2009-06-29 18:38
0

#6 Jo det var de verkligen. Det hade jag inte stått ut med :P

Falurven
2009-06-30 00:30
0

#5: Han är borta nästan hela tiden :/ Det blir så himla tomt!

Mvh Nathalie

chade
2009-06-30 04:57
0

Jo det kan jag förstå att det blir! Tycker riktigt synd om dig! :(