R.I.P Michael Jackson
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5432546.ab
Michael - King of pop, verkar ha lämnat oss!
R.I.P!
Oj,där ser man… Jag gillade honom i början på 90-talet minsann nnan allt gick över styr.
/Christine

Himla trist, en toppenartist som gjort förbannat bra musik!
Grymt trist är det verkligen, sitter och lyssnar på hans musik nu och det känns så konstigt att tänka att han inte finns mer.
R.I.P

Oj, oväntat!
Gillade han när jag var yngre, men han skulle lagt av med musiken i tid…
Min stora idol.
Brukar tycka det är töntigt att folk blir ledsna när kändisar dör, men nu är jag faktiskt ledsen. Nu förstår jag andra.
Min stora idol när jag var yngre, han musik spelades dagarna iända då han var stor.
Har mycket tankar och funderingar som jag ventilerar här på denna sida http://nouw.com/snabela

mkt bra låtar har han gjort
vaknade av de nyheterna när klockradion slog igång..
alltid tråkigt när någon dör

oväntat men jag kan inte påstå att jag sörjer det minsta.
Qui dormit, non peccat

Jag är lite chockad, kan inte fatta att han är död.. Inte för att jag gillar honom så mycket, men ändå.
Låt honom vila i frid!
Oväntat och tråkigt. Vi minns dansstegen och musiken.
Jag har som vanlig empati.. Känner mig inte ens liiiiiiiiiiite ledsen..
tror nästan inte ens att han är död..
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

På jobbet körde vi en hel dag med bara michael jacksson-låtar. En av killarna jag jobbar med är frälst i honom så han va lite ledsen. Men han blev snabbt på bra humör när han fick höra sina favoritlåtar heeeela dan.

jag gillade hans musik när jag växte upp o de n musiken funkar än.. han var en av de största..

tycker han gjorde mkt bra musik, men att han är död berör mej inte det minsta faktikst..

En stor popidol har gått ur tiden men hans musik kommer alltid spelas och bli bara mer o mer populär
tyvärr så blev han aldrig riktigt lycklig och han fick nog aldrig känna sig fri och avslappnad,för mycket press från omgivningen och stora krav på sig hela tiden. Jag har tyckt om hans dans och mycket bra låtar,han kommer att finnas i mitt hjärta för resten av mitt liv!!!!
R.I.P Michael J
Jag brukar inte sörja kändisar men jag förstår om någon gör det.
Sara
Jag såg ett litet hyllningsprogram för honom igår kväll, avslutades med HELA Thriller på 14min :D
/Christine