OT - Helg!
Så var det fredag och helgen är här igen. Vad händer hos er?
Själv vet jag inte riktigt, beror på vädret som tyvärr verkar bli ostadigt. hade ju velat åka och bada… Men istället ser jag fram emot att vi åker på mini-semester¨på måndag :)
/Christine

ingen aning faktikst…
har inga planer alls för den här helgen..
orkar inte så mkt i den här äckliga värmen ändå…

Ikväll ska vi äta gott och ta ett kvällsdopp.
I morgon så ska sambon jobba på förmiddagen, på eftermiddagen ska vi till American day på Jägersro och titta.
På söndag ska vi bara umgås
Ikväll ska vi äta kinamat, senare blir det lite räkor :)
Imorgon har pubben som vi brukar gå till en trubadur, så vi ska nog dit en sväng :) Söndag hoppas jag att det blir svalare ;)

Alla mina kära kompisar är bortresta, men en kanske kommer hem i helgen, samma dag som hon fyller år, så vi kanske ska åka och fira. Annars är det väl som vanligt, sitta hemma och ta det lugnt.
Ikväll blir det mys framför tv:n, imorgon jobb och utekväll och på söndag utställning med hunden.
Jag har badat idag, wiho! Blev allt lite uppehåll mellan regn- och åskskurar :)
/Christine

vi åkte till stranden m ngr vänner idag.. gick i till knäna allafall
va supervarmt i vattnet, skapligt avis på dom andra som badade.., men men… dom får bada, jag får en bebis..
det belv en mysig äta ute kväll idag, samt packa ned alla våra grejer för att packa upp imorgon i vår nya lägenhet :) så det kmr min helg bestå av :)

Idag ska jag jobba, sen hoppas jag pa att exet hinner hit sa att vi kan planera sondagen. Planen var att aka till havet. Men hinner han inte hit i tid sa far vi nog skrota den planen eftersom vi maste boka biljetter osv.
// Amanda
Wee! Blir badande idag med :D
/Christine

Jaha, tvätta, städa.. jippie=) Älskar söndagar=p

va på hundkurs m äldsta hunden..
Åhh, va hon va duktig!
17st hundar va det o hon skötte sej så bra.. så stolt över min lilla "kamphund"
kom fram en tjej o sa -tänk om min hund kunde va som din!. *STOLT*
skönt att få lön för allt jobb man lagt ner!