Relationer iFokus

Relationer

Etikettoff-topic
Läst 2204 ggr
ChristineL
2009-07-17 17:32
0

OT - Helg!

Yay! Helg igen! Vad ska ni göra?

Ikväll blir det lugnt för mig, kanske åker och badar. Imorron ska jg ta tag i och kolla upp alla abonemang jag har och uppsägningstider osv. Lugn helg men med massa småpyssel.

Johanna
2009-07-17 17:37
0

har varit ledig så länge nu att jag inte märker om det är fredag lr onsdag :)

ska inte göra mkt idag,.. är hundvakt åt Tindra, så har 3 hundar hemma nu
"tvingade" iväg mannen m sina vänner, tycker han ska passa på nu innan bebis kommer..
ska fixa nåt att äta snart.. sen bara dega

imorrn vet jag inte..

på söndag ska jag på hundkurs, om inte bebis bestämmer sej för att titta ut..
men sån tur har man nog inte, blir säkert till att gå över tiden..

Karmatarerskanise
2009-07-17 18:01
0

Idag, denna varma dag var jag på min farmors begravning. Kom nästan för sent pga alla turister som tog samma buss som oss. Begravningen var fin, men såklart hemskt sorglig.

Ikväll blir det nog lite öl med några vänner.

Imorgon fyller pappa år. Så det blir grillning hemma hos honom.

Söndag, slappa.

sofie
2009-07-17 18:07
0

Idag ska jag ut på krogen med några kompisar. Imorgon på dagen ska jag jobba och sen på kvällen ska jag kanske på den årliga bilträffen eller så blir det att sitta och grilla, dricka lite rosè och lyssna på pojkarna som spelar gitarr. Kanske blir utgång imorgon med. På söndag ska det ätas glass om det blir fint väder :)

snuttis
2009-07-17 23:02
0

Det blir en kväll idag efter man har varit i Ullared. Imorgon ska jag titta på Torsson och Status Quo. Grillning och lite gott att dricka till det innan. Söndag blir det kanske traktorpulling, det beror helt och hållet på vädret

destroyed
2009-07-18 14:43
0

Igår satt jag hemma hos en kompis och groggade lite idag ska jag ta det lugnt och sova lite kanske.. blev inte så mycket sömn igår och på söndag så kommer killen hem

fotokrafs
2009-07-19 02:35
0

Lugn helg här med, skönt eftersom helgerna innan har varit mycket mer bil och kalas. Vet inte vad som skall göras nu på söndag, vara duktig och skaffa skor kanske. I lördags gick vi längre promenad och Älsk försökte lära mig lite "ellära" men jag blandar bara ihop begreppen: ström, spänning, effekt och resistans.

Sandra
2009-07-19 23:12
0

Var o såg nya Harry Potter-filmen i fredags med syster min. Den var helt okej. Sov över hos henne och lilla familjen, och igår åkte vi till stranden o badade lite. Lillkillen på dryga 2 år badade så han blev blå o skakade som ett asplöv. Men vägrade gå ur vattnet. Han älskar vattnet. Grillade på kvällen sen.

Idag har jag o killen varit till naturhistoriska riksmuseet i stora stockholm. Vi blev båda besvikna. Dels för att jag kände igen utställningarna sedan jag var där sist med skolan, då jag gick i 3:an (är nu 25 år) och dels för att det var så hiskeligt varmt!