Räddade kattungar!!
Jag har arbetat i jourgruppen på katthem i ca tre år och föröker hjälpa till litegrann med hittekatter. Är inte med nu men hjälper katter iaf. Där jag bor sen ett par månader tillbaka och det finns mycket hittekatter och katter som behöver hjälp här. Har redan tagit in 4 hittekatter, de har fått egna permanent hem. Finns ju inget katthem och polisen hjälper inte till alls. (De skjuter bara katterna i så fall..)
Det sprider sig fort att man är kattvän och i måndags ringde mobilen och det var migrationsverket som hade en vildkatt som hade lagt ungar under en altan…de boende i huset är elaka mot katterna och har en helt annan syn på djur än vi i Sverige så katterna måste bort därifrån.
Åkte dit vid tre och kom hem vid halv ett på natten med ALLA 7 katterna!
*HURRA!* Efter många svettiga nervösa timmar med min sambo och min svärmor och en kompis till mig så fick vi tag på alla!
Fick till slut bryta upp golvplankorna för att få fram kattungarna…den ena låg helt stilla på sidan, jag blev jätteorolig, trodde den var död, men när vi fick fram den så såg vi att den levde! Vad lättad jag blev! Den var så söt så mitt hjärta smälte totalt!
Se bilderna på dessa underbara kattungarna!
En är redan tingad!
De andra ska vi vaccinera och avmaska och veterinärbesiktiga först. Ska sälja dem när de är 12 veckor.
underbara små sötnosar!
Koala!
Visst är de fina!?

Gah! Jag tar koalan… och den vita… och den gråa med stora munnen
Helt underbara! Tyvärr ska jag inte ha fler egna för tillfället men dom där lär inte bli svåra att hitta hem till :)
Stor eloge till dig för att du hjälper katter i nöd 
Hehe, dem är ju så söta! Och all kredit till dig som anstränger dig för att ta hand om dem!:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
TACK Raja och LisetteS!!!!
Vart bor du? Ska snart flytta och ska kanske då skaffa en liten kamrat.. Jag har alltid haft katt i hela mitt liv. Men jag kan inte ta med min kisse Bosse när jag flyttar han trivs hemma hos mor och far så där får han stanna, jag kan ju hälsa på honom när jag vill.
Det borde finnas fler som dig Anna77.
Stor ELOGE till dig!
Blev helt förälskad i Koalan. :)
Säger som dom övriga här: STOR ELOGE till dig Anna77 som hjälper katter i nöd. *Tumme upp* Jättesöta kattungar! Har ALLTID gillat dessa underbara "pälsbollar" sedan jag var barn.
Jag har själv helt underbara hittekatter. Vill ni se dom, så finns dom i mitt album : )
kram/Sessan1
Gud vad glad man blir när man ser att det finns människor som bryr sig, du ska ha stort tack för att du tar hand om katterna!
Och skulle inte gubben protestera skulle jag gärna ta koalan 
Hej på er!
Förlåt att jag lånar din tråd såhär, men jag tänkte bara att om fler vill hjälpa hemlösa djur, så kan man kontakta mig.
Jag är djurskyddsombud och hjälper till med omplaceringar etc.
Om någon söker en livskamrat eller kan tänka sig att vara jourhem till ett djur, så kan ni väl höra av er?
Jag bor i Kristianstad, men hjälper till i hela landet, därför är det bra om människor "på långväga" också vill hjälpa till…
Man kan ju såklart hjälpa till på annat sätt också…
Skicka PM här eller kontakta mig via min hemsida www.carolz.se
Håller med, jättefin kisse du har, EmmaL

#17 åhh! sötnos :)
Fina katter:) du sessan är värd en stor kram:) borde finnas mer som du=) är den vuxna katten din? hon som ger kattungarna mat:)?
underbart:)tänk vad mycket hemlösa katter det finns:(skärksilt nu efter sommaren…

mycket bra att du tog missarna.
säger som dom andra, inte svårt att hitta hem till några så söta sötnosar! *naww* skulle ta allihopa om jag kunnat. vilken av dom är tingade?
//Wizy
Den ena vita är tingad bara än så länge… Är lite osäker på om vi ska behålla någon eller två själv kanske… ska fundera lite..

mkt söta
Den vita som är lite pittögd är ju helt sjukt söt! Guuud vad jag önskar att jag kunde skaffa mig en katt nu..
Koala är välkommen hem till mig <3
Så otroligt söt katt!

åhh jag vill ha en liten kattunge nu.. saknar katter:(

naaw vad söt willywonka va!!!
Vi behöver nya hem, hoppas det går bra att hitta nya ägare till dessa söta kattungarna!
. Min sambo och jag räddade dem från en "flyktingförläggning" och plockade fram kattungarna under en altan. Nu mår de bra och växer och blir bara sötare..!