Någon du träffat?
Så, jag undrar om du har träffat någon här innifrån relationer iFokus? Just relationssajten alltså :)
Jag har träffat LisetteS, MimmieM och sofie.
/Christine
Jobin har jag träffat (konstigt nog..) och LisetteS en snabbis. Sen säkert någon som även är med på iller.

Ehm tja vilka är här… MimmieM har jag ju träffat på utställning… och Jobin fast här jag inte sett honom på länge. sofie har jag också sprungit på på någon utsällning.. sen vete tusan vilka som är aktiva här men jag har träffat ett gäng till.
Inte träffat någon som bara hänger på relationer, men LinLin, HannaM, MimmieM, Jobin och Madde är några jag sprungit in i eller träffat, oftast i illersammanhang. Undrar hur det kommer sig? ;)
Paulina

Inte vad jag vet ^^
#4 Men just det! Dig har jag ju träffat :p
Jag har träffat några st.

Haha, alla har träffat mig!
Tja. LisetteS, Sofie, ChristineL, Jobin, Aviendha på illerutställning, HannaM plus halva iller.ifokus på utställningar, Linn… säkert fler!
Carpe Diem

Jag såg LisetteS i sthlm men då fattade jag att det var hon efteråt:P Jag kände igen henne på Ecko:P Jga tror föresten inte att jag har sagt det till henne heller:P annars så har jag inte sett någon.. Bor lite för långt bort
Nope. Eller en har jag träffat före jag visste att hon fanns på iFokus. :P