Pojkvan och mamma
Jag trodde aldrig i hela mitt liv att jag nagonsin skulle skriva det har, men jag tycker att min pojkvan kommer for bra overrens med min mamma.
De sitter och dricker kaffe och pratar i timtal pa morgonen, han hjalper henne att laga mat, han bar korgen nar vi gar och handlar och de kommer overrens i allt. Han ar en riktig svarmorsdrom med andra ord.
Och jag kanner mig utanfor. Det kanns nastan som om han hellre umgas med min mamma an mig, trots att jag vet att han bara forsoker vara snall. Bajs.
// Amanda
Ajaj, ja, det är skitjobbigt om man inte kan hitta en lagom ballans.
Jag skulle nog också tycka det var jobbigt om min pojkvän var sååå himla bra kompis med min mamma.
Kanske skulle försöka prata lite med honom om det?
Sajtvärd på Iller.ifokus
he he!
Ja, det kan vara en jobbigt sits! Det är säkert inte heller hjälpande att tänka att det kunde ha vart värre ;)
Prata med honom, kanske henne med om detta. Det bästa är att vara rak och öppen med sina känslor, men skuldbelägg inte att de har en bra relation. Kanske kan ni tillsammans hitta på mer så du får mer egentid tillsammans med honom?
Paulina
Låter jobbigt ;) Jag hade däremot gillat det.
Som du skriver försöker han nog bara vara snäll och göra ett gott intryck, och han kanske blir lite mer neutral sen efter att han känner att han gjort ett bra intryck? :)