Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 2360 ggr
snuttis
2009-08-18 01:01
0

Jubileum

Vad skulle ni vilja göra eller har gjort när ni firar förlovningsdag, bröllopsdag eller när ni har varit ihop ett år till i ert förhållande.

Jag och min man firar 25 år ihopa och 5 år som gifta den 18 augusti då ska vi åka och bo på Häckeberga slott (som ligger i Skåne). Där ska vi äta en fyrarätters middag på kvällen och bara njuta av varandra. Jag längtar jättemycket. Jag hoppas han blir glad för presenten jag köpt. Det är en fickplunta som är graverad. Ibland undrar man varför man har sån tur men han är min tvillingsjäl.

ChristineL
2009-08-18 01:16
0

Åh, grattis! Låter som att ni kommer få ett jättefin firande :)

Jag skulle vilja göra något sånt liknande, eller kanske gå på spa, åka på weekendresa eller nåt sånt, så man verkligen kommer bort och bara är tillsammans :)

Bergspuman
2009-08-18 15:52
0

Hi hi, vi har inte kommit dithän än - bara varit ihop sen slutet av mars, och bara helt nyligen konstaterat "vi är ju tillsammans" … men det kanske kommer! Glad

gejsa
2009-08-18 16:44
0

När vi hade varit gifta i 30 år åkte vi till Kanarieöarna. Han fyllde 50 år två månader innan så vi åkte bort den perioden i stället. Så vi slog två flugor i en smäll sas. Vi hade aldrig varit borta utomlands tillsammans så det var första gången.

[Liinda]
2009-08-18 17:18
0

Jag firar min 1 årsdag med min kille idag och jag gav honom frukost på sängen och sen hade vi köpt present till varann och ikväll ska vi ut och äta :)

Gluskap
2009-08-18 17:30
0

Åh, Häckebergaslottet och dess omgivning är supermysigt!

Gillar också sådana saker där man kommer iväg tillsammans och bara njuter av varandra =) Resa, spa osv =)

Angelclaw
2009-08-20 06:41
0

Jag tänkte försöka hitta ett hotellrum i nån grannstad, inte så långt bort lixom men bara lyxa en dag och natt :) Alternativt vänta till nästa sommar och hyra stuga någonstans. Vi firar 10 år i januari. Upplever ni det också som att man "nyss träffades" men ändå har varit tillsammans "alltid"? :) underbar känsla! :)

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler