Ot: Karlstad?
Vilka här inne bor i karlstad? från o med den 3/9 så bor jag där nere så det skulle va kul med lite nya kompisar :D
Inte inne i Karlstad, men en timme utanför ungefär :)
#1 ah men det gör ju inget :D finns ju bussar och bil för den som har det ;)
inga fler här inne? :)
Puttar upp! :)
Jag bor i Karlstad, kan iallafall visa runt dig på stan :D
#4 det låter toppen!! då kanske du är lite bättre på att förklara vart "gallerian" är? (mitt i city
) haha
Jupp, det kan jag förklara.
Du åker till centrum, och gå runt lite till du ser skyltarna ;D
http://clients.kartena.se/start/javamap.asp?objektid=36781
Hittar du till något i Karlstad?
hahaha :P du ska bara veta hur länge det tog för mig att fatta att gallerian hette mitt i city ;) och vart den låg då jag hela tiden fick höra att : ja men mitt i city ligger ju i stan (hmm nähä? :P )
De jag hittar i karlstad är Biografen, buss stationen och tågstationen ^^
fast ibland när folk säger gallerian så kan dom mena Duvan också, som ligger mitt emot mitt-i-city(iallafall ena sidan av mitt-i-city)
Men om du tänker dig att du går från buss-stationen förbi bion,(så i slutet av det kvarteret så är Åhlens) fortsätt fram längs Drottninggatan(gatan som du går på) så går du ca 50 meter så är dörrarna till mitt-i-city på vänster sida bredvid ett litet apotek.

Jag finns ju en bit norr om Karlstad. Men det vet du ju redan :-D
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

och jag också :D
#9,10 hihi ja det vet jag redan :D
jag kommer att befinna mig mitt i centrala karlstad nästan och senare kanske runt travbanan nån stans där om jag finner en ledig lägenhet ;) Så nära mitt stora feta intresse som möjligt hehe. Skulle va underbart om man fick en lägenhet med balkong så man kan sitta o spana på travtävlingar där ifrån :P
Pah, då tittar du ju åt fel håll, du ska ju titta mot hallen där det händer roliga saker :D
#12 haha hockey intresserar mig inte.. eller ja, lite då.. men då tittar jag väl inte på själva spelet utan killarnas rumpor