Stackars lillebror...
Han vurpade på skateboarden igår så han fick åka till akuten. Benet brutet på två ställen och operation nu på förmiddagen. Jag tycker så synd om honom! Det är så taskig tajming! Han är visserligen en vuxen karl på 23 år, har åkt skateboard sen han var 10-12 nånting kanske och klarat sig bra med bara skrubbsår, vissa värre än andra men ändå… Och nu när han dessutom precis har kommit igång att övningsköra. Nej, livet är inte rättvist. Ska åka och hälsa på honom i eftermiddag iaf.
/Christine
Hälsa stackars lillebror.
Det låter inte skoj för honom.
Vet att sånt här gör mer ont på killar av nån anledning.
Men vi får hoppas på en lång varm höst så han kan rehabilitera sej innan vintern slår till.
Ja män brukar väl ha lite lägre smärtgräns än Kvinnor?
Och någon som vet hur lång tid det brukar ta att läka?
/Christine
Min son bröt ETT ben i foten i maj förra året.
Han hade gips och kryckor hela sommaren.
Tog av gipset i augusti och började gåträna.
Var väll ok framåt julen.
Men han kan fortfarande känna av det idag.
Men usch! Inget upp å hoppa för honom alltså… :(
/Christine
Stackare! Det kan gå illa om man ska slåss hed asfalten, den brukar vinna (egen erfarenhet :P)
Hoppas han läker ihop fort.
Paulina
Nu har jag varit och hälsat på honom. Det är ledbandet och fotkulan som är trasigt alltså. Och han var så svullen så det måste vänta med att gipsa tills imorron, nu har han bara gipsskiva då. Och massa skruvar och grejer i benet.
Men en kompis hade var där med två chokladkakor, snus, slitz och tattoo-mag och så kom jag med sweden rock och mer snus så liiite nöjd var han iaf :)
/Christine

Haha, tur att han får njuta i plågan då. X)
uch då, stackaren:( ja otur har man ibland tyvärr.
Min blogg: SweGizmo.se
Vet inte om tre tidningar kommer roa honom hela helgen dock… Tidigast lördag blir han utskriven, troligtvis söndag.
/Christine