Relationer iFokus

Relationer

Etikettoff-topic
Läst 2082 ggr
Karmatarerskanise
2009-09-04 20:58
0

Weeeekeeeeend :)

Helg IGEN :)

Vad ska du hitta på?

Idag har jag och mamma en myskväll med räkor, vitlöksbröd och vin :)

Imorgon ska jag på kräftskiva med killen, och på söndag firar vi redan 6 mån, så vi ska ut och äta.

Trevlig helg allesammans!!!

[vaargen]
2009-09-04 21:13
0

Är det helg redan?

Idag så ska jag plugga någon timme till, sen imorgon ska jag först till gymmet när dom öppnar, sen hem och plugga ett tag innan jag ska ut och jogga med vovven och på söndag ska jag nog plugga lite innan jag ska träffa vänner och spela sällskapsspel

ChristineL
2009-09-04 21:36
0

Weee!

Idag har jag vinkat av pojkvännen på tåget, han är i sthlm i helgen. Sen åkte jag och mamma till sjukhuset för att hälsa på brorsan, han blir utskriven imorron :)

Resten av helgen ska jag ta det lugnt, antagligen röja en hel del i lägenheten eftersom det snart är flytt på g :D

Johanna
2009-09-04 21:36
0

idag firar vi 1årig bröllopsdag :) dock blir det en lugn hemma kväll, iomed lilla skruttan .. vill inte lämna iväg henne.

imorrn ska vi på dop, sen på kvällen ska vi ha kräftskiva här hemma m våra vänner..

söndag blir det nog inget speciellt va jag vet nu..

MariaG
2009-09-05 01:19
0

I helgen händer det inte mycket.

Idag blev det pizza och en film (Den perfekta stormen). Imorgon ska jag tvätta och sedan vika. Ska nog gå till second hand - affären och kika lite. Behöver komma ut och gå lite. På söndag vet jag inte vad som händer. Blir en lugn helg helt  enkelt.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

annemaria1962
2009-09-05 17:47
0

det blir nog att ta det lungt. har en värk som gör allt trist o tråkigt ju nu!! men min sambo hade velat ha mig med på kantarell-jakt, i morron, så kan ju hända jag hänger på då!! det är ju så kul Glad