Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 1833 ggr
sisal
0

Life sucks... (ibland)

42 år, singel, arbetslös…

Blir ett svammel inlägg.

Ibland blir jag så förbannat trött på mig själv…

Lider av kontrollbehov vilket innebär att jag inte litar på att folk kan ta hand om sig själv, fixa saker och ting osv så jag är ju ofta tvungen att dubbelkolla..Rynkar på näsan

Lider ofta av dåligt samvete, vilket också gör mig galen…Senast idag, exet ringer och är sjuk o undrar om jag kan ta Qaxe och ha honom i stan hos mig o Niki (hundar alltså, som vi har gemensam vårdnad om). Qaxe, världens goaste, men han kan inte gå i koppel, han gillar inte andra hundar… Så det är ett litet sjå, skulle ju kunna ta dom en och en men Niki kan inte vara ensam….. Så jag sa nej! Jag försökte tänka hur exet hade löst det om vi inte kunnat umgås…

Dessutom så hörde han som jag hyr av i andra hand, av sig idag.. Han behöver lägenheten då hans livssituation förändrats….. Vilket gör att jag måste jaga nytt, igen…

Jag är i grund och botten positiv, tänker oftast: Det löser sig alltid..

Men idag hamnade jag i en liten svacka… Skönt att få skriva av sig! Tack!

ChristineL
0

Vad trassligt det ska vara då! :/ Men det är nyttigt att säga nej, det var duktigt av dig! Och det är ju inte helt lätt att leta bostad nu för tiden heller.

Men du får lycka till i allt trassel, det kommer lösa sig! Och iFokus är till för att man ska skriva av sig ;)

[vaargen]
0

Vilken jobbig situation du är i :(

Men jag tror att det var bra att du sa nej och det ska du inte ha dåligt samvete för!

Mammzing
0

Svackor hamnar vi alla i. Då är det skönt att bara kunna skriva av sej.

[mia-38]
0

Jag vet hur du känner..

Jag är 40 år..nyss blivit uppsagd på icke giltiga skäl…nyss flyttat till en ganska dyr lägenhet som jag troligtvis inte har råd med nu.

Jag försöker med se positivt på allt. Men ibland kan man inte det. Man faller i genom.

Jag hoppas verkligen att du hittar en ny bostad och att du snart har ett jobb.

Varm kram!!