OT Att fylla 25
Jag fyller 25 i oktober. Känner att det är dags att fira mig. Gjorde inget då jag fyllde 18 och 20.
Tänkte mig först en fest i en lokal, men sen tänkte jag på städning och allt man ska ordna. Orkar inte det nej ;) Fest hemma blir jobbigt med grannarna, och lika dant med städning där.
Så jag tror att jag o killen ska ivög och nattbowla med ett annat par, och käka middag. Verkar det som en bra grej? Det blir ju inget stort, men det är ju i alla fall att fira.
Man fyller ju bara 25 en gång ;)
Vad gjorde du då du fylle 25?
Stillsam middag på kinarestaurang med buffé med ett gäng polare. Inget fancy, bara määängder med vårrullar ;)
Vänliga hälsningar
Cindy

hmm, jag låg på förlossningen på min 25års dag.. 

#2 Haha, ja, det tror jag inte att jag kommer göra. Det hade blivit en stoooor överraskning isf ;)

Jag gjorde som jag brukar göra på mina födelsedagar, bjöd hem familjen på fika (även min killes familj). Jag är inte mycket för att fira stort alls.
Jag hade planerat en stor fest och skickat ut massa inbjudningar som ingen svarade på. Har nog aldrig känt mig så ensam i hela mitt liv :( Blev att kalasa med familjen hemma hos mamma istället.
/Christine
Men vad tråkigt Christine!!! Jag hade kommit och svarat!
Ja, det var pissigt! Men jäklar, fem år kvar tills man är 30, yeah!
/Christine

#3 haha. :)
hade jag inte legat där så hade jag nog bara haft nån middag lr nåt hemma m närmaste..
hade jag inte varit gravid så hade jag nog fixat nån fest lr så…

5 år kvar tills jag blir 25 :P Hela tjocka släkten kommer hit och firar som vanligt, å pojkvännen ska vara med förstås :)
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
#7 YEAH :P

jag är så tråkig, har nog sällan eller aldrig riktigt firat :( Njuter lite extra med de nära och kära och genomlider släktens tradition att ringa och sjunga falskt och högt, men hjärtligt ;)
#5 Usch vad trist, de kunde ju ha svarat NÅT iallafall :S
usch jag har inte länge kvar till 30 nu :S 28 om mindre än ett halvår :S
Oj, det minns jag verkligen inte. Förmodligen gjorde jag inget speciellt alls. Om inte mer än 14 dagar är det dock dags för min 30-årsdag. Jag har inte planerat in nånting alls då…

Var gravid när jag fylla 25 år så det blev bara en liten fest hemma med lite släkt och vänner
Jag var hemma och fick massor av vackra blommor minns jag och nu fyller jag det dubbla men då smiter jag hemifrån.
När du fyller 25 ska du absolut ha fest och fira…
Jag hade fest hemma och bjöd några vänner på middag. Jag tror det var när jag fyllde 25.
Var ju ett tag sedan man fyllde 25, men jag minns ändå :-) jag o en kompis som fyllde 25 samma vecka höll en gemensam 50-årsfest där vi hyrde en billig lokal på det studentboendet vi bode på. Vi hade inte känd varandra så länge o kände inte varandras kompisar, så det blev kul när vi blandade "hennes o mina" -ett o annat uppstod mellan både den ena o den andra he he.
Jag fyller också i Oktober :-D
Jag kommer hålla "öppet hus" hemma hos mina föräldrar… Dels är där bättre plats än i min lägenhet så man får plats med ett partytält i trädgården, dels fixar mamma med mat & städning där *hihi*
Det blir mat från ca 13,00… räknar med att politiker och övriga "vuxna" bekanta kommer under eftermiddagen och att de man kanske mer kallar "polare" stannar kvar under kvällen….
Vi kommer inte gå ut på stan senare, utan eldar istället upp badtunnan i trädgården, sen väntas det chill med lite drinkar i den :-D
Blir nog skitbra :-D
CArolineO; det låter helt underbart :)
När jag och killen fyllde 25 hade vi en 50-årsfest… Bjöd in massor av folk och hade temafest om jag inte minns fel… Grymt skoj! Jo och så någon dag senare hade vi fikabjudning för släkten..
När fyller du år Hera? =)
Ha en bra dag! // Pernilla
4 oktober :)
Någon som lägger det på minnet nu då?! 
Har inget minne själv för sånt där.
Ha en bra dag! // Pernilla
Vi kanske kunde få lite tips på lekar till våra firanden?
Jag har hittills hittat "snaps-fotboll" = Snapsa, snurra 5 varv, skjut bollen i mål =0) 2 lag tävlar
"snaps-stafett" = Ta ett snapsglas, runda en stol, näste man får glaset & sveper den, tar ett nytt glas. 2 lag tävlar. Förste man = siste man….
Vill gärna ha lite lekar där man rör på sig, annars finns det gott om kortspel & annat stillasittande om man googlar…. Men det där med lite rörelse var värre.
Fler tips?
Låter som en bra plan. Med trevligt sällskap blir det nog kanon.
Själv firade jag inte 25 år, tror inte jag firade 18 eller 20 heller.