OT - Helg!
Fredag IGEN! Vad ska ni göra i helgen?
Själv ska jag mest ägna den åt att packa och rensa. Ikväll blir det firande dubbelt upp. Jespers kusin och hennes sambo har fått lånelöfte av banken oh letar nu bostadsrätt så vi ska hem till dom, samtidigt firar vi såklart våran nya lägenhet i Göteborg :D
På söndag ska vi hem till svärmor och äta lite gott.
/Christine
Ikväll: Tv, facebook, vin och ostbågar.
Imorgon ska jag hjälpa en kompis att flytta och på kvällen är det äntligen dags för årets första surströmmings fest, jag längtar…… Har en burk med "bäst före dec 2008"…..
Söndag blir nog en slapp dag, ska eventuellt fika med exets son.
Jag passar mina föräldrarshus nu i helgen. Och hunden.
Så igår grillade jag och killen o drack lite vin.
Idag ska vi bada bastu :)
Imorgon blir det bara lungt.
Ikväll blir det bio! Inglorious Basterds :)
/Christine

jag var på busfabriken idag med 11 barn, puh svårt att hålla reda på alla.. sen efter det så e jag bara hemma min katt e sjuk o har ont i ögat o e otroligt `mammig` då så jag får vara hemma o pyssla om honom kan inte lämna honom..så jag sysselsätter mig med tv data o musik
Jag fyllde 30 nu i onsdags, så i fredags hade mina bästa väninnor fixat en liten fest med middag, drinkar och en present de köpte åt mig från Victorias Secret när de var i USA.
I går tog jag det bara lugnt hemma hos pojkvännen. Jag lånade hans lägenhet medan han var och festade med sina kompisar i Uppsala.
#5 Grattis i efterskott :)
#6 Tusen tack! :)
Grattis Fiction! :)
/Christine
Njöt av den men min sambo. Han for på 6 dagars arbetsresa imorse så det gällde att ta vara på alla minuter..