Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 2664 ggr
Karmatarerskanise
2009-09-29 20:26
0

Festar du ofta?

Festar du ofta?

Blir det hemma hos folk eller blir det ut på nattklubbar?

[jenkass]
2009-09-29 21:11
0

förr festade jag varje helg och då var det hemmafester som gällde. numer är det max 1-2ggr i månaden, om ens det. och då brukar det oftast bli krogen. upplever att det är mycket roligare när det är mer sällan man går ut, blir mer "speciellt" då.

Bergspuman
2009-09-29 21:20
0

Nej, har slutat med det. Blir någon cider ibland, kanske varannan vecka. That's it.

ChristineL
2009-09-29 21:23
0

Inte direkt, men när jag gör det så festar jag till rejält, och det behöver inte betyda att jag dricker mägder men jag ser till att ha riktigt kul. Föredrar hemmafester eller nåt ölhak. Förr var jag mer för att dansa natten lång men nu har jag blivit gammal :P

StickyKitten
2009-09-29 22:13
0

Nästan aldrig. I min ålder verkar de flesta bara vara intresserade av att supa skallen av sig. De tycks aldrig tröttna, och jag ser inte poängen med det.

Tycker nästan att folk är tragiska som inte verkar kunna/vilja lära sig vara sociala utan alkohol, men men.. man gör som man vill.

Dricker ibland och har roligt, men har ofta roligare på andra sätt Glad

[Fiction]
2009-09-29 22:42
0

Jag festar i genomsnitt 1-2 ggr i månaden. Har nog aldrig festat mer än så, oavsett om jag har varit singel eller ej. Numera går jag oftare på hemmafester, eftersom det är så satans dyrt att gå ut på klubbar och min ekonomi inte riktigt tillåter det. Synd, för jag älskar att dansa till bra, elektronisk musik.

Buuc
2009-09-29 23:39
0

Nej, jag går inte på svenska tonårsfester, det är inget för mig. Dock går jag gärna på kroatiska fester med mina föräldrar, då jag får träffa gamla vänner, dansa till kroatisk musik och kunna dansa och t.o.m. dricka lite utan att oroa mig för att bli våldtagen eller liknande.

Men nu har jag dock börjat tröttna lite, sen den senaste festen jag gick på bara var tråkig och jobbig, så just nu är jag egentligen inte så festsugen som förut, då jag älskade att festa, utan vill inte vara särsilt social längre.

[vaargen]
2009-09-29 23:43
0

Är nog förgammal för att festa(är ju 35)

[Fiction]
2009-09-29 23:53
0

#7 För gammal? 35 är inte gammalt. Själv är jag 30 och jag tvivlar starkt på att jag kommer känna mig för gammal för att festa om fem år… Blir man någonsin för gammal för att festa?

Bergspuman
2009-09-30 00:02
0

Nej man blir kanske inte för GAMMAL för att festa, men kanske för trött? Jag e 45 och har inte krafter att nattsudda på samma vis längre. När jag var 30 kände jag mig oxå osårbar och outtröttlig men med åren inser man att man får hushålla med orken… Däremot kan man festa med åtskilligt större kraft och engagemang när man väl gör det, hi hi Flört - bara man viker ordentligt med tid för vila efteråt o låter bli att boka in en massa prylar minst 2 dar efter festen!!!!!

Karmatarerskanise
2009-09-30 00:19
0

Jag festar inte så ofta nu längre. Har blivit lugnare i mitt nya förhållande.

Är nog över ett halvår sedan jag var ute på en nattklubb. Saknar det lite, men just nu har jag inte heller råd till det.

Dricker lite öl i hemma miljö istället.

O när det väl blir fest är det ju skojj :)

Salladshataren
2009-09-30 00:22
0

#10 Trodde det stod: Dricker lite mjölk i hemma miljö istället.

Istället för öl Flört Så går det när man är trött :P

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Karmatarerskanise
2009-09-30 00:27
0

Haha de e inte lätt ;)

Lenore
2009-09-30 00:35
0

Jag festar väldigt sällan nu för tiden, max en gång varannan månad. När man har barn blir det svårt att komma iväg ofta men när det blir är det alltid fester hemma hos någon. Klubbar har aldrig varit min grej.

[mia-38]
2009-09-30 09:38
0

Jag festar väldigt sällan. Kanske 1 eller två gånger per år.
Innan var det varannan helg då man inte hade sonen hemma. Men det ger liksom inget längre.
Är lugnare nu som person och uppskattar en middag hemma med vänner istället.

Johanna
2009-09-30 11:46
0

nää, va en period för några år sen då det va party nästan alla veckans dagar :)

men nu är jag betydligt lugnare,, nån gång i månaden, varannan, om ens det att jag går "ut", men träffas hemma hos folk o ta nån öl lr så kanske oftare.. är väldigt olika,,

o iomed att jag nyss fått barn vad det ett bra tag sen det va party…. o jag ammar så lär dröja ännu ett tag till..

[Vargnatt-]
2009-09-30 13:01
0

Har aldrig varit mycket för fester, inte ens varit på krogen en gång :P. Det närmsate jag kommit fest är väl förra julen när vi bjld hem några kompisar på julaftonskvällen, drack lite och spelade spel, kollade på film och hade allmänt trevligt bara :).

Jenahbella
2009-09-30 17:34
0

jag festar kanske högst två gånger i månaden. vissa blir de mer andra inget alls. 
då blir de iaf förfest med vännerna och sedan utgång till någon nattklubb :)

destroyed
2009-10-01 01:30
0

aldrig:P Känner mej för gammal för sånt och jag är ändå bara 17 år:P Har aldrig haft intresse för det, någonsin

Ceciliaolucifer
2009-10-01 03:20
0

Jag är en gammal tant, går ut max 1gång per år. Är hellre hemma och myser med djuren :)

emoflickan
2009-10-01 17:52
0

För 1½ år var jag knappt aldrig ute, var mest hemma med pojkvännen, enstaka hemmafester, sällan krogen. När vi bröt började jag umgås mer med vänner och det var ofta att vi gick ut o tog en öl. Förra hösten började jag läsa ett högskoleprogram i Norrköping o sen dess har det blivit i princip 1-2 ggr i veckan, visserligen inte "tokfest" varje gång men en-ett par öl blir det ju. Jag gillar dock mest det sociala, att komma ut o träffa vännerna.