Sårad
Hej!
För en vecka sedan var jag på ett möte och där träffade jag några av mina vänner, sedan kom det en kvinna som jag trodde var min vän och hon visade en bild på sin nyklippta hund. Till alla men inte mig, och jag trodde vi var vänner. Jag försöker att släppa den här situationen men jag känner mig faktiskt både ställd och frågande vad jag gjort henne och jag vet inte. Ivanliga fall så skulle jag inte lägga så mycket energi på detta men jag känner mig riktigt sårande i den här situationen.
Hur är det med oss Kvinnor, jag har haft svårt med mitt eget kön på grund av intriger mm. Detta är något jag verkligen jobbat på att få kontakt med andra Kvinnor och acceptera mig och de som de är men jag blir förrvirad när de sitter och pratar om ärlighet och hur de gör för att förändra deras liv och vänskapen är viktigt. Då blir jag riktigt förrvirad.
Kram Eva
Det är inte så att hon bara inte tänkte på att visa den för dig? ett misstag?
Det bästa är att fråga rakt ut.
Jag håller nog med både #1 och #2, det kan varit ett misstag av ren obetänksamhet, men å andra sidan så är vi Kvinnor riktiga bitchar ibland.
/Christine
Istället att gå och grubbla fråga henne!
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

vad vet jag, men de är väl inget att fundera över? antingen så missade hon dig eller så sket hon i dig, fråga eller fortsätt undra.
Qui dormit, non peccat
Håller med om att det är svårt med vänrelationer till Kvinnor.
Tack och lov för killar!
Fattar inte varför Kvinnor ska vara så elaka. Håller med om att om du tänker mycket på detta som hände så ska du ställa henne mot väggen och fråga varför hon inte visade dig. I annat fall bara strunta i henne och gå vidare i livet. Det är hennes förlust!

Det är svårt att ha relationer med Kvinnor när de tolkar alla situationer till sin nackdel och sedan drar förhastade slutsatser… utan att prata om det! 
Det kan vara så att hon inte tänkte sig för, eller att hon kanske trodde att du inte var intresserad.
Hej igen.
Vad skönt att du pratade med henne, så slipper du tänka mer på detta och må dåligt. Det var bra gjort.
Antar att din "vän" fått sig en tankeställare om hur hon är mot andra
och tänker sig för nästa gång.
Du har gjort en god gärning genom att hjälpa henne.
Kram
Bra att du pratade med henne :)
Jag förstår din magkänsla, och Kvinnor kan vara lömska stycken ibland ;) Men antagligen var det bara en miss från hennes sida och då är det ju skönt att få klarhet i det hela så man slipper ha magknip och grubbla.
Paulina