Relationer iFokus

Relationer

Etikettsex
Läst 4762 ggr
Kire84
0

Grannarna ******* som fan!

Hej, jag kan fan inte sova på nätterna för mina sexgalna grannar, dom e väl i 20 årsåldern å knullar jämt, det springer folk in å ut ur lägenheten hela kvällarna å man hör stönande å  tjut hela tiden, ett gruppsexkalas kanske? Nån mer som har erfarenhet av högljuda grannar?   :P

Iskall
0

Något du skulle ta upp det med grannarna på nått fint sätt att du hör när dom har sex och att du stör dig på det. Om dom inte slutar att vara så högljudda så skulle du kunna ta upp det med bovärden.

Har mycket tankar och funderingar som jag ventilerar här på denna sida http://nouw.com/snabela

[mia-38]
0

Ja säg till grannarna att de stör. Hjälper inte det så kontakta hyresvärden. Då har du ändå gett grannen en chans.

Jag har det nästan likadant här. Bor i ett lyhört hus.
På dagarna skiter jag i hur illa de lever. Men när det sen startar runt halv tolv på natten, då kan man hålla sej för skratt.
Jag har sagt till och det har hjälpt ett tag.

Man vill ju inte ha grannosämja så försök att prata med de på ett fint vis.

Lycka till.

svartgronabrigaden
1

Gör som jag. Knacka på när de stönar som mest, fråga om du får vara med; iklädd endast i kallingar med handen i. Lovar det sätter skräck. :)

Maria
0

#3 HahaSkrattande

/Maria

svartgronabrigaden
1

#4 Kan lova att killen o bruden tappa av sig. Hans bånge fallna rätt snabbt, vilket syntes genom täcket han svept om sig.

Iofs så sa jag i sådan där bonnig ton, frågade om de var villiga deltaga i trekant eftersom deras brunstiga ljud var så lockande.

pyromanen
0

Men va hade du gjort om de bjudit ind dig då?

Sandra
0

Vi har en granne i lägenheten ovanför som för liv på nätterna ibland. Jag har kört med öronproppar, men det är inte alltid det funkar. En natt fick jag nog. Hans kompisar hade startat hans cross som han har stående på balkongen. Halv 4 var sista gången de startade den. Jag skulle upp tidigt den morgonen för att jobba. Min kille hade mött honom i trappuppgången och sagt precis som det var, att han störde. Det har nu varit lugnt från hans lägenhet sedan dess.

Så mitt tips är att prata med dem. Hjälper inte det, då kan du gå till bovärden.

svartgronabrigaden
0

Score:at en ful kille o en fet tjej? :P

Kire84
0

haha, gillar svartgronats tips, hade vart så jävla kul å se deras miner, haha

Aviendha
0

Annars kan man ju alltid spela in "oljudet", bräna ut och ge dem med lappen "detta är vad jag står ut med varje natt. Skaffa gagball!" Flört

Det är lätt att missa att man stör på det viset, har själv vart med om det, men med en tillsägelse så skärper de allra flesta till sig. Ibland tror man att väggarna är tjockare än vad de är.

asvensso
0

Fniss…jag blir bara sa full i skratt nar jag hor dessa ljud. Vissa manniskor bara stonar och skriker HELA tiden. Nastan som om de vill horas.

Jag rekommenderar varmt websidan Arga Lappen. Dar finns massor av hysteriskt roliga lappar som folk har satt upp i sina portuppgangar i just detta amnet. En massa annat kul ocksa.

pernillaa
0

Det är en riktigt jobbig situation.

Jag hade ungefär samma problem förra sommaren och i vintras. Flyttade in i den här lägenheten maj förra året, i ett tvåvåningshus, bor på bottenvåningen. Ovanför mig bor ett par i min ålder, typ 25 eller så. Dom spinger alltid var dom än ska och har inte vett att försiktigt stänga igen en dörr efter sig och vareeenda djävla natt, när båda var hemma alltså så knullade dom så jag trodde dom skulle rasa genom taket. Dom gnydde inte och skrek och höll på men det slog i golvetoch väggarna. Dom höll på i köket, inne på toaletten och vardagsrummet och givetvis också sovrummet. När som helst på dygnet men allra helst kl 10 när jag gick och la migoch försökte sova med mina sömnsvårigheter.

Jag gick tillslut upp med en påse bullar och förklarade att det hördes mycket när dom "var uppe och sprang" på nätterna. Dom bad så hemskt mycket om ursäkt som sen dess har det varit tyst.

Kanske kan du gå och säga åt dom att skruva ner TV:n för att det lever om så mycket när dom skriker på TV:n. Spela dum om det känns enklare. Det kändes enklare för mig. Dom fattar ju säkert vad det är du syftar på ändå. Flört

Ha en bra dag! // Pernilla

Aviendha
0

#11 Haha, jag fullkomligt avgudar argalappen.se!!