Relationer iFokus

Relationer

Etikettsingel
Läst 2203 ggr
svartgronabrigaden
2009-10-08 23:41
0

Första steget?

Kära Bullen,

Har via mitt arbete träffat på en människa jag finner en oförkarlig attraktion till. Personen är till fysik och sinne min smak, människan har en mängd färdigheter och intressen man delar.

Sen finns det par saker som inte match:ar riktigt… varpå så viktiga jag inte kan "offra", som ex. veganism.

Nog har jag funnit intressanta människor förr och flörtat mig in hos - men endast en gång tidigare känt såhär mycket! Jag vet inte hur jag ska ta första steget - trots jag gjort så många gånger förr! Vet inte hur jag ska formulera så personen inte tar det som kränkande (trots allt samma arbetsplats så, ja..) eller blir avskräckt - jag har nog gått o kära:t ned mig.. meh

Har ni erfarenheter att dela med er av? Lite knepig sits näre gäller flört på arbete.

svartgronabrigaden
2009-10-09 00:03
0

Kanske är värt att nämna att hon är samboende med "ex"-sambo.. eller de är på väg göra slut. Det känns lite fel stöta då med. meh.

kristofer1982
2009-10-09 16:00
0

Börja prata med henne och var trevlig så får du se vart det tar vägen…

Det där med att hon bor ihop med ex-sambon låter sådär…börja med att lära känna henne…visar det sig att ex-sambon inte är ett helt avslutat kapitel tycker jag du ska låta henne vara.