Tjejgängsannons
Har precis lagt ut en annons på alingsastorget.se om tjejkompisar.
Är så förbaskat trött på att vara ensam hela helgerna.
Hoppas jag får napp! 
Sara
Wiiee! Jag har fått mitt första svar! 
Har gjort en facebookgrupp också, Tjejgänget i Alingsås, om det är någon här inne som bor i närheten och vill vara med.
Sara
Kul att du redan fått napp :)
Ja, verkligen!
Det finns så många som är ensamma helt i onödan, så jag hoppas det kommer fler svar.
Sara
Hoppas ni blir några stycken :) Och ja, tyvärr är det alldeles för många som är ensamma! Bra initsiativ av dig!
Hade gärna varit med om jag bott i närheten, men icke. Synd!!
Oj, såg detta av en REN slump! :p Jag är ju också Alingsåsare för tillfället! :)
Fast jag kanske är lite ung, jag är ju bara 22 :p
Klart du inte är för ung!
Jag känner mig ungefär som 18. 
Sara
Hehe fast åh andra sidan har jag knappt tid för min sambo o vänner jag har nu! Haha. Mycket med skolan! Men kul med folk från Alingsås här!! :) O som har illrar, jag är sååå sugen på en iller men har aldrig träffat en, det har liksom aldrig blivit av! ;p Har fullt upp med min hundvalp o leta kompisar åt honom :D
Åh, vad roligt! Stort lycka till! =)
/Christine

Vad roligt! Kanske nat man borde testa sjalv? :)
// Amanda
åh va kul! :) synd att man bor så längt bort ! :/
#9 Hälsa på Sara då, hon har ett gäng, och hon är lättsam och trevlig irl med för den delen :) Jag är 21, har inte träffat Sara så mycket, sprungit på varandra på någon träff/utställning men ålder är inget problem skulle jag gissa, iaf inte när man har med lättsamma, glada människor att göra :)
Paulina
# 13 Precis, folk tror inte jag är en dag över 20. Iaf inte tanterna på systembolaget. 
# 9 Du får gärna komma hit och träffa mina busar.
Sara
#14 Det vore jättekul! :D Är lite rädd för illrar om jag ska va ärlig, iaf när dom är valpar och bits som jag hört så mkt om! :/
Mina är oftast jättesnälla, iaf 3 av dem är garanterat snälla.
Sara
#16 Okej! :p Är dom mkt värre än valpar me valptänder som bits? (A) Hehe
Hundvalpar alltså :p
Nä, det skulle jag inte säga. 
Sara
#19 Okej, då överlever jag! ;)
Haha, ja det lär du göra. Hör av dig bara så fixar vi en illerdate.
Sara