Julklappar?
Har ni planerat era julklappsköp eller har ni redan börjat inhandla julklappar? :) Jag tror jag ska köpa julklappar nästa vecka nu när jag har pengar till det.

Jag köper mina julklappar i november men har redan bestämt vad alla ska få :) Det jobbiga är att 3 av mina närmsta; mamma, styvpappa och min man fyller år i oktober, november och december så det blir 3 dyra månader nu hehe.
Min man ska i allafall få en sodastream med tillbehör nästa vecka när han fyller 27 :)
/Piggeline
Min scrapblogg
Jag och mina syskon har slutat köpa julklappar till varandra. Min pappa får några saker, men dem skaffar jag först i december. Min mamma och jag umgås inte. Men det finns en jag nog tänker skämma bort, och det är min särbo! Dvs. under förutsättning att vi fortfarande håller ihop då. Vi har ju inte hängt ihop med än drygt ett halvår.
Han ska få en necessär med lite killprylar som han kan ha här hos mig (han bor av och till hos mig), några varma tofflor och en musik- eller historiebok tror jag!

Jag köper när andan faller på, men vi är inte så mycket för jul i våran familj.

jag tänkte på julklappar idag… ska nog börja shoppa lite smått snart.., brukar alltid handla typ 21-23e.. haha
HAr ingen som helst aning om vad jag ska köpa. Känns inget bra, brukar alltid ha planer.
Usch ångest! Har bara en som jag skall ge julklapp (en liten unge) men det är jobbigt att komma på något ändå.. Eventuellt slipper jag den klappen om vi inte ses vid jul.. men då måste det bli något riktigt bra till födelsedagen istället 
Jag har dessutom 5 födelsedagar innan jul så det känns extra stressigt, spec med tanke på att vad jag vill ge och vad jag har råd att ge knappst går ihop.
Tänker dock tillverka egna presenter till många :)
Paulina
Jag älskar julen och älskar att köpa julklappar! Jag har dock dålig ekonomi så det blir inga dyra grejer…. Köper ofta sånt som är bra att ha och tråkigt att köpa själv:ljus, grytlappar,kökshandukar, batterier, och lite onödiga saker som spelande slipsar tex….
Med "exet" och hans familj bestämde vi att köpa en julklapp t en person i familjen via lottning, maxpris 200:-, blev en väldig utmaning då åldrarna är 13-60.
Snart jul igen och den firas med pappa och fru, lillebror, flickvän och son.

Shit jag har inte ens börjat tänka på det där, det ligger alldeles för långt fram för mej:/

Hej har planerat julklappar. Svärfar ska få ett fint kort på sin "lilla" bil. Sambon ska få handskar och djuren ska få något gott. Sen är det vad svärmor och min älskade styvdotter ska få. Det har jag inte kommit på. Någon som kan hjälpa mig med vad en 16-åring kanske vill ha?
jag är arbetlös och har inge pengar så jag kan inte köpa något :(
#11 Jag har inte heller råd, men det finns billiga klappar på ÖB, Rusta, Claes Ohlson, Karlssons osv osv…. Jag ser det största nöjet i att försöka hitta billiga klappar, sånt som ogärna handlar själv och sen komma på en kanon vers…
Njae, lite halvt har jag väl börjat planera. Min pojkvän och min bästaste vän fyller båda år i december så jag måste ju hitta nån present till dom först innan det blir julklappar :P
/Christine
jag säger varje år att jag ska börja i tid,men det blir alltid i sista minuten ändå.jag älskar att köpa julklappar till min dotter eller göra nåt själv är kul.ska nog sticka en snygg tröja i år.
Jag gör alltid mina julklappar själv. I år kommer ett antal personer att få ljuslyktor i luffarslöjd. Till barnen har jag redan införskaffat dvdfilmer.

jag och min fästman har redan köpt presenter till nästan alla i våra familjer.
De fattas bara ca 4st julklappar till så är vi klara. =)
Resistance is futile.
Min familj kommer att få egengjorda julklappar ;)
Syrran får en stickad halsduk, bodyscrubb.
Min mamma får lite egensydda puffar till katterna ;)
Pappa får lite egengjorda tvålar i ngn manlig doft
Brorsan får väl ngn t-shirt eller ngt.
Pojkvännen får? har jag inte kommit på ännu..