Relationer iFokus

Relationer

Etikettleva-tillsammans
Läst 2947 ggr
jockebill
0

olyckligt förhållande

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vet inte  vad jag ska ta mej till  tr or jag lider av adhd nervös ireterad skäller på min fina sammbo trots att hon är snäll med mej hon orkade inte mer utan gick ifrån mej  för en vecka sedan  jag förstår henne men vad ska jag göra älkar henne mer än allt annat här på jorden  ge mej råd   jocke

JohannaEkroth
0

Välkommen in till Bokstavsfolk IF. Där är vi en hel hop med olika bokstavsdiagnoser som stöttar varandra. Själv är jag nydiagnostiserad med Aspergers Syndrom och drag av ADD, det vill säga ADHD utan hyperaktiviteten. Skrattande

Tror du att du har ADHD skulle kanske en neuropsykiatrisk utredning vara på sin plats. Du går till väga så att du ringer till din vårdcentral/psykiatriska kliniken på sjukhuset och ber om en läkartid och berättar om att du tror att du kanske har ADHD och varför du tror det. Du behöver få en remiss skriven och skickad för utredning.

Det finns bra mediciner att ta som får en person med ADHD att fungera bättre i vardagen. Du behöver lära dig att rikta din ilska och irritation mot det du är irriterad på.

Lycka till!

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Falurven
0

#1: Ursäkta att jag avbryter men jag måste säga att jag precis tänkte mosa den irriterande flugan på skärmen ;)

Mvh Nathalie

JohannaEkroth
0

#2 Hihi Tungan ute Du är inte den första. Flört Jag har faktiskt även gjort det jag själv en tidig mprgon när jag var yrvaken.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

pernillaa
0

Vilken fräck Avatar BusHanna. =)

Ha en bra dag! // Pernilla

vyria
0

#0 har ni satt er ner och pratat igenom allt som hänt?

kram vyria