Helgen är här!
Ännu en helg är här. 3 veckor i skolan avklarade :)
Idag ska vi köpa lite cider och whiskey, och äta kinamat. Mysigt värre!
Imorgon blir de lungt och på söndag, farsdag, ska vi till pappa och äta gåsa middag.
Vad har du för planer?
Trevlig helg på er!!

Oooh vad harligt med cider och kinamat! Jag vill ocksa ha :(
Mina planer i helgen ar att ga pa spelning imorgon och vara lite smabakis pa sondag om bandet bjuder pa drinkar :) Har inte rad att kopa hamtmat eller gora nagot :(
// Amanda
Men de låter najs med en spelning också :) Skickar lite cider o kinamat med posten till dig ;)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
nu är de fredagsmys! :)
jag ska bara ta de lugnt i helgen, mys med illrarna och äta gott, kanske försöka att städa lite om jag orkar :)
Här kommer helgen att bli lugn, spelning i morgon hos värsta partygänget. Kul kul.
Ikväll blir det Idol och lkite smaskens:-)
Gu så skönt med fredag……!
Ska sätta mig framför brasan och dricka te. Njuta av att vara ensam hemma (hur nu det ska gå till…) och kolla på Idol…..

Fira mig både idag och imorgon :P
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Jag är gräsänka i helgen. Nu ska jag sätta mig framför tvn med en flaska päronsoda har jag tänkt. Imorgon så lär jag väl börja ta reda på den oreda som jag redan har ställt till med här hemma trots att det var mindre än 12timmar sedan han åkte. Och imorgon kväll är planen att min syrra och jag ska gå på bio.
Grattis salladshataren :)

Tack Hera!
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
kan tillägga att jag vill att den här helgen ska gå fort så att de blir måndag för då ska jag kolla på radhus! :)
OLW förstör mitt arbete! Kan ju inte säga fredagsmys när jag demar Pringles chips, grr! Nåväl, jobb idag och imorron, flytta undan möbler imorron eftermiddag/kväll (kommer hantverkare på måndag) och snabbvisit till örebro över söndag-måndag.
/Christine
Oj, vad chipssugen jag blev nu… jobbigt.
Själv har man precis blivit färdigt med tvätten. Har inte hänt så mycket ikväll, maken somnade i soffan strax efter 21 och ligger där än och sussar.
Imorgon skall vi upp rätt tidigt för att spela lite badminton… sen vette tusan. Gubben skall iväg och jobba en stund, förhoppningsvis tar det inte hela dagen.
Får se vad som händer.. Ha en skön helg!
Jag skulle ha vart i Linköping i fredags kväll.. vilket jag antar är igår, nu. Men det var lika bra att stanna hemma.
Efter att jag dansade i onsdags så gick min feber upp igen, så det var inte så jätte smart att ge sig ut.
Men jag tyckte det var lite festligt när jag fick en billig fylla, bara jag vände huvudet lite fortare.
Uuh.. Börja kallsvettas och bli yr av en enkel liten dans! pust! När jag kom hem la jag mig och sov till 18.47 på torsdagen! Undra om jag mådde bra? :D
Imorgon ska jag… blir frisk
På söndag ska jag… bli frisk!
Jag tänkte dricka massa te (som vanligt), se på film (som vanligt), mysa med mina killar (som vanligt), se på anime (som vanligt), Lyssna på musik (som vanligt)… Oh gud så tråkig jag är! :D
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Imorgon planerar även jag att bli frisk, för på söndag tänker jag ta över pojkvän på gomiddag och äkta myskväll. Har proppat c-vitamin och vatten ikväll, så jag blir besviken om jag inte vaknar frisk imorgon! :o
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Hehe, Lycka till - till dig också då Linn! :D
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

igår var jag med kompisar o träffade min "dejt" en liten stund o sen kollade jag på idol med vänner.. Ikväll ska jag till min "dejt" men innan dess har jag tänkt att bara skämma bort mig med skumbad o hårinpackning =) imorn e det hem till föräldrarna som gäller o om jag orkar mig upp så ska jag även på min kompis dotter barngympa..