Relationer iFokus

Relationer

Etikettkänslor
Läst 2101 ggr
Jensa90
0

OT. You'r the one i need.

Jag lyssnade på denna låt idag, och började nästan gråta…
Började tänka på hur många gånger man själv velat säga så till dom där riktigt viktiga personerna i livet…

Är nog många som kännt att dom vill berätta för mamma eller pappa att dom är viktiga, sitt barn som man vill ska veta att man älskar den, sin älskade kanske.

Någon man fortfarande inte sagt att man älskar…

Lyssna på låten, samla mod och säg till den som fins i ditt hjärta "du är en av dom viktigaste i mitt liv."

Förgyll någons dag, och känn dig glad.

The one[](the one)

Resistance is futile. 

Jenahbella
0

en av mina favoritlåtar med shakira! :) riktigt bra e den! :) 
och jaa vi säger allt för sällan till dom vi älskar och betyder mest för oss hur mkt de faktiskt betyder!

nu ska jag ringa min mamma och säga att jag älskar henne och att hon är en av de viktigaste människorna i mitt liv! :)

Ceciliaolucifer
0

Jag är extremt dåligt på att säga till min familj att jag älskar dom. Jag har nog svårt att uttrycka sånna känslor och varför vet jag inte.

Jensa90
0

#1  mm, jätte fin låt, men de va länge sedan jag hörde den…  det är bra.

#2  börja smått, se dig själv i spegeln, hitta något du är riktigt nöjd med med dig själv, och säg jag älskar dig, till dig själv.  Sen kan du ju alltid viska att du älskar personer, utan att dom hör, och sedan när man känner att man verkligen kan säga det till dom, så gör det.

Resistance is futile.