Söker nya kontakter
Hej
Skulle vilja ha lite nya kontakter, alltså VÄNNER. Är inte det minsta intresserad av något förhållande då jag är lycklig med min pojkvän.
Finns det någon omkring Umeå här?
Kram
Ha en bra dag! // Pernilla

Jag bor strax utanför Umeå. :)
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Umeå är bra långt bort, annars hade jag gärna tagit en kopp te och kollat närmare på Axel och Otel :)
Paulina
Haha, säg till om du ska hitåt någon gång. Ska t.o.m. göra chokladbollar då… baaara för din skull isf. =) Det du! =D
Hahaha, absolut! Killen har kusin i Umeå, så hojtar jag till :) Chokladbollar kan man ju inte få nog av så ;)
Paulina

Jag bor norrut! Helt fel land dock, annars hade jag ocksa varit kravt chockladbollar :P
// Amanda
#5 Äh, vad ska du vara där på fel sida pölen för? ;) Kom hit och ät chokladbollar, gosa illrar och umgås vettja :)
Paulina

#6 Det undrar jag med manga ganger ska du veta! :P Far forsoka planera min framtid battre kanner jag! Dra med pojkvannen till Sverige till att borja med kanske?
// Amanda
#7 Ja det tycker jag. Sen kan vi flytta ihop allihopa och hoppas att illrarna inte drunknar i axel och otels akvarium och så har jag högsta ansvar att förse alla med chokladbollar alla tider på dygnet. Se vad jag är duktig på att lösa problem. Perfekt =)
jag bodde i Örnsköldsvik förut :)

#8 Det later helt klart som en plan! Jag rostar for att bo norrut! Massa sno om vintrarna, och John sager att han vill bo i en timmerstuga :P
// Amanda