OT - Fredagen den 13:e
Den sk otursdagen är här, vad säger ni om det? Själv säger jag ingenting förrän dagen har passerat :P Jag ska jobba idag och bara att hoppas att det går bra. Andra vet jag har 13 som lyckotal. Och jag råkar veta att våran kära Medarbetare MimmieM ska på ultraljud idag, så vi håller tummarna för henne att bebisen verkar må bra :)
Och sen så är ju helgen här igen så jag passar på att fråga vad ni ska hitta på?
Som sagt så jobbar jag idag och även imorron så det blir nog lugnt. Vi ska flytta runt lite möbler igen eftersom det har varit tapetserare här hela veckan. Och på söndag blir det besök av svärfar och sambo.
/Christine
Jo, 13 är mitt tal :) Skulle vart född fredagen den 13, mamma syddes med 13 stygn, vi låg på rum nr. 13 osv osv. Men det kan ju vara därför jag blev som jag blev ;)
Hemresa står på schemat för helgen, första hemresan under denna termin.
Paulina

åh hjälp. hade glömt att det är fredagen den 13 idag. brukar alltid hända något på den här dagen så jag brukar försöka hålla mig hemma och göra så lite som möjligt som kan gå fel.
min andra otursdag är 11 september

13 var en gång ett lyckotal och skrevs sedan om av kyrkans män att gälla som oturstal (13 gäster vid nattvarden osv) Att fredag också är "Frejas" dag enligt gammal tro gjorde att kyrkan ansåg att Frejas dag och oturstalet 13 bara kunde föra ont med sig :)
För mig är 13 ett bra tal! Och Frejas dag är ju arbetsveckans slut för många och mycket trevlig :)
//Suss
Medarbetare på sajten irishcob

Jag reflekterar sallan over det och hade faktiskt ingen kolla alls pa att det var idag :P Jag ska forsoka jobba stenhart idag, sa jag hoppas verkligen att inget gar snett :P
// Amanda

Jag är i 18+1 :)
Carpe Diem
#0 Jag tror inte på otur över huvudtaget så otursdagar/tal osv ser jag bara som trams. Man skapar själv sin egen tur och otur genom sina handlingar.
#5 Åh, så fin! Jag vill också titta på min bebis snart!
Får ge mig till tåls ett par veckor till men ska väl vara glad att jag faktiskt har fick en snabb tjuvtitt i vecka 14. 
Denna helg blir de bara mys :) god mat och film å serier att titta på :)
Idag blir det lungt. Imorgon ska vi till svärmor och äta god mat :)