Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 2594 ggr
VeNyRa
0

tråkigt att vara sjuk!

Blää! Vad ska man sysselsätta sej med när man ligger hemma och är sjuk? Är så j*kla rastlös nu och då har ja bara legat hemma i två dagar :D

Min pojkvänn är ju som inget stöd heller :( igår skulle han vara med nån kompis som just avslutat lumpen och ikväll ska han på krogen.. blir så less på honom. Flera gånger har jag suttit bredvid honom när han varit sjuk. Nu sitter han dessutom hemma och spelar och de tar minst tio minuter innan han svarar på msn.

Jag har väll varit rätt dryg mot honom idag för han sa att han skulle komma och pussa på mej efter skolan, men gjorde han de, nej nej, men de var rätt väntat för de är inte ofta han gör som han säger, mycke snack lite verksta. Är ja för orättvis mot honom?

för mkt tid att tänka..

äsch.. vill bara veta om ja överreagerar?!

Jenahbella
0

jag har legat hemma i snart tre veckor! :P haha :D 
har sett 5 hela säsonger och alla avsnitt av nya säsongen som kommit av desperate housewives :P 
har sett filmer, spelat olika spel på olika sajter :P
pratat i telefon, lagat massa mat å gjort matlådor…

ang. pojkvännen vet jag precis hur de e :P gah de där spelandet ^^ blir tokig på de :P
men jag vet inte riktigt va du ska göra åt honom :P
de blir som sagt en del tänkande när man bara ligger hemma å inte gör nånting!
hoppas du blir frisk snart! :)

MimmieM
0

Haha, om du frågar mig så skulle jag vilja säga att du överreagerar :)
Du valde att sitta bredvid honom när han var sjuk, eller gjorde du det för att han sedan skulle sitta bredvid dig?

Och att man inte svarar på msn på 10 minuter betyder väl att man har andra saker för sig än att sitta vid msn, även om det är att spela spel på datan. Att hänga på msn innebär ju att man har så tråkigt att man inte ens kan tänka sig att fördriva tiden med lite spel ;))

Carpe Diem

VeNyRa
0

#2 Iofs valde ja de, och jag vet att ja är jordens sämsta flickvän och jag fattar inte hur han står ut. spelandet blir jag irriterad på för att han gör de varje dag, han kan fortsätta spela även fast jag kommer upp till honom. och han kan börja spela om jag är där..

MimmieM
0

Det där förstår jag ioförsig att du inte orkar med, lite jädra hyffs kan han gott tillstå med. Men inte gör det dig till världens sämsta flickvän inte. Dags för lite positiva tankar :)

Carpe Diem