Relationer iFokus

Relationer

Etikettoff-topic
Läst 2415 ggr
ChristineL
2009-11-29 10:57
0

OT - Första advent

Ja, idag är det faktiskt första advent, har ni tänt något ljus än? Och julpyntat något? Jag satte upp ljusstakar och stjärnor i fönstren igår. Väntar nog till ikväll när sambon kommer hem med att tända ljus. Ja, just det! Jag bakade saffransbullar igår med vit choklad i, det uppskattades av tjejerna som var här på kvällen minsann :)

Bergspuman
2009-11-29 11:52
0

Inte julpyntat, gör nog det när jag kommer hem idag (ska ner på stan o julshoppa tänkte jag). Då är det fram med alla små tomtar jag har, dock inga julgardiner eller julstakar. Har tänt ett doftljus, har 4 st som står i rad. Höll på att ställa till med en olycka med min ordinarie ljusstake för 3 år sen, så jag nöjer mig med doftljushållarna!!! Och så ligger det en pepparkaksdeg i kylen, kanske bakar ut den senare :-)

Särbon är inte hemma, jag är "konsertänka". Vi får fira andra advent ihop istället :).

Jenahbella
2009-11-29 21:06
0

jag har inte pyntat, funderar fortfarande på om jag ska göra de eller inte :P 
lite lus har jag iaf tänt så lite mysstämmning e de här ikväll :)

Lenore
2009-11-30 10:04
0

Missade totalt att det var första advent. Har inte julpyntat alls men vi får väl ta och fixa det idag så att det blir gjort. Förra året blev det aldrig något julpynt. :P

Karmatarerskanise
2009-11-30 11:01
0

Har pyntat lite. Hittar inte alla mina saker :(

fotokrafs
2009-11-30 14:05
0

Nope, jag har aldrig satt upp julpynt förr (mer än att man hjälpt till att klä grannen hos far och mor), och har svårt att tro att vi skulle göra det i år. Men något ljus kanske man tänder.