Relationer iFokus

Relationer

Etikettsex
Läst 2731 ggr
[Simple]
2009-12-07 19:30
0

Har ett problem..

Som sagt. Jag har ett problem med min pojkvän. När vi har sex kommer han jättefort. Han har haft tidigare sexpartner, men det har aldrig varit så här för honom innan.
Han tycker det är jättejobbigt och skäms verkligen över det.

Vad kan man göra för att han ska "klara längre"?

Tacksam för svar.

Cindy
2009-12-07 19:41
0

Det går att träna honom att hålla längre. (Jag är medveten om att jag just lät som en hunddressör eller nåt *s*)

Kortfattat så tränar man såhär: När han känner att det börjar bli "för skönt" måste han stanna upp och får fortsätta först när han "lugnat ner sig" igen. Upprepa upprepa upprepa. Antingen gör ni detta under samlag (mysigt att hångla i pauserna, eller att han ger dig oralsex) eller medan du runkar eller ger oralsex, det ni tycker bäst om helt enkelt.

För somliga hjälper det att trycka på penisroten (mellan pungen och anus) för att avstyra orgasmen, men det finns dom som tycker att dte är väldigt skönt och kommer snabbare också. Värt ett försök i alla fall.

Det finns också krämer man kan smörja in hans penis med, som har en lätt bedövande effekt, men det är inte lika kul för honom såklart. (OBS! Har man på en sådan kräm måste man ha konom ovanpå också om man inte vill ha samma effekt i slidan!)

Han ska veta att detta är väldigt vanligt, och absolut inget att skämmas över. Det kan tvärtom vara kul att utforska detta, vad njuter ni mest av? Och det kan vara helt underbart för tjejen att bli "vägrad" orgasm också, för oftast när man hållit tillbaka så blir orgasmen kraftigare när den väl får komma!

Lycka till!

Vänliga hälsningar
Cindy

halludu
2009-12-07 23:02
0

Håller med #1 och min pojkvän hade det där problemet ofta innan, nu tränar han både när han onanerar för sig själv och när vi har samlag. Jag gör själv samma sak att jag tränar för att hålla mig längre, både vid onani och vid samlag. Nu är han super trimmad och är jätte bra i sängen ; ) Tack vare all övning!! Men visst, vissa dagar är sämre än andra.. Händer ibland att han kommer lite fort iaf..

Sarah
2009-12-07 23:32
0

En god vän till mig hade samma problem. Han hade även problem med sin hud och fick rådet att äta zink för hudens skull. Det tog bort det andra problemet med ;)

DinJejja
2009-12-09 14:05
0

Jag har också det problemet med min pojkvän. Och även fast vi tränar som Epicindy beskriver så blir det inte bättre. Någon som har några tips vad man kan göra då? Inte så kul när sexlivet inte funkar som de ska riktigt. :/

Bergspuman
2009-12-09 20:38
0

Mitt tips är att ni blir Stormästarnas Mästermästare på att tillfredsställa varandra utan samlag! Om samlaget är det som inte funkar så bra för att han ramlar iväg för fort, så får han träna på att tillgodose dina behov FÖRST och det mycket och länge. Sen… är det helt omöjligt för honom att kunna en gång till efter första omgången, alltså efter en stunds vila?

Sarah
2009-12-09 21:08
0

säger igen… zinktabletter

Sofieen
2009-12-10 23:30
0

Han måste lära sig att känna sin "tröskel". När han är lite nära ska han stanna upp. En del killar, har jag hört, kan tänka på bajs, farmors gamla trosor och stinkande sopor.. allt för att tänka bort sexiga tankar =)
Så be honom säga till när han är nära, men inte så nära så han inte kan hålla sig. Jag vet att han kan lära känna skillnaden. När han då är nära, stanna upp. Börja pussa, krama eller låt honom gå ner på dig i väntan på att han ska kunna komma igång igen.

Det låter som några redan har berättat. Men säg åt han att tänka på äckliga saker om han är för nära =)

Mariaairam
2009-12-11 00:11
0

#1 Finns inte risken att den slaknar då istället?