Känner mig deprimerad!
Förr kunde jag bara tänka på sex 5min innan jag kände att jag blev mer och mer kåt.
Jag var jätte upphetsad när jag och min kille hade sex första gången, vi hade kondom så det var säkert. Jag tappade lusten nästan på en gång, efter bara 5-10min. Kändes jätte jobbigt.
Sen började jag äta P-pillret Neovletta 28. Då gick jag upp 4kg samt tappade sexlusten helt!
Jag kände mig rund, nu känner jag mig helt perfekt, är inte rund och i samma glada sinne som förr. Men jag kan få upp sexlusten lite och börja mysia riktigt. Men så fort det gått 5min efter akten startats så försvinner allt och jag bara ligger där.
Ska jag komma så måste jag dessutom göra själv då min kille inte vill, jag vet inte, han för min hand dit hela tiden ist för att försöka själv..
Anledningen till att jag dels tappar lusten beror nog på P-pillret men även att han blir slak rätt fort till och med innan han kommit. Och detta ser jag som att han inte tänder på mig längre. Känner mig kluven.
Vi älskar varandra extremt, men på sexfronten verkar ingen särskilt intresserad. han kan vara jätte på 15-20min sen är han slak igen.
Hur ska jag göra? Vi har tagit en sexpaus, som jag bestämmer när den slutar då det är mig det hänger på. han är mer och mer lättare att få kåt i och med väntan men det är mig han väntar på, han vill att jag ska njuta också.
Hur får jag han att hålla sig stadig?
Hur kan jag få tillbaka min lust? Det åker iväg på semester på en gång.
Tacksam för svar!
Om det är intressant att veta så är jag 16 och vi har hållt ihop i ett år precist.
Har du sagt till din pojkvän att du vill att HAN får dig att komma? En tjej ska minsan inte behöva jobbet själv. Man ska ju ge varandra njutning!