Två frågor
Hej
Hur lång tid hade det gått innan du och din partner flyttade ihop?
Hur länge har ni bott ihop nu?
Kram
Ha en bra dag! // Pernilla
Vi flyttade ihop efter ett år och en månad, och nu har vi bott ihop en månad och en vecka ;)
/Christine

vi hade varit tillsammans i 2 år ungefär, och har bott ihop i 1,5 år.
Han var här väldigt mycket varannan vecka (när mina barn var hos pappan) redan från början, men det dröjde ca 1,5 år innan han sa upp sin lägenhet o flyttade hit sina saker … det var nu 8 år sedan.
Vi flyttade ihop efter ett år och 2 månader ungefär och nu har vi bott ihop i lite mer än 4 år om jag får ihop det rätt :).
Vi bestämde oss för att flytta ihop efter 2 månader och nu har vi bott ihop i drygt 1 år.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Jag har aldrig flyttat ihop med nagon. Det var tal om att jag och pojkvannen skulle flytta ihop i hostas, men av praktiska skal sa gick det inte. Vi hade da varit tillsammans i 9 manader. Nu har vi lagt planerna pa hyllan, det ar skont att ha sitt eget space medans man ar studenter, kanske andras det till sommaren da jag tar min student och maste hitta annat boende an studentboendet jag har nu.
// Amanda
Två-tre veckor. Vart tillsammans 4 år nu, men särbos sedan 1,5 pga mna studier på annan ort.
Paulina

Vi var tillsammans i nästan 4 år och nu har vi bott tillsammans i 2 år.
Qui dormit, non peccat
ca 1,5 år. Tillsammans i 26 år nu.

Jag flyttade in hos honom direkt och en månad senare flyttade vi till gemensam lägenhet. Vi har nu varit tillsammans i 7 månader och sambos i 6 månader alltså
Vi flyttade ihop efter en vecka. Vi bodde hos våra föräldrar då men gjorde så att vi bodde hos mina varannan vecka och hos hans varannan vecka så vi spenderade varje natt ihop och så gott som varenda dag med.
Vi har nu varit tillsammans i snart 9 år så det är så länge vi har varit sambos också.

Vi har varit tillsammans i 2 ½ år. Bott tillsammans i 1 år
Som #7 ungefär, fast vi bor ihop fortfarande.
Träffades första gången på nätet i början av 2005, på telefon några månader senare, i verkligheten i juli samma år. Flyttade ihop, om än inte officiellt (hon bodde i en studentbarack…) ungefär vid terminsstarten för högskolor samma år. Blev ihop kring 25 september, fortfarande 2005. Flyttade ihop på riktigt 3 januari 2006, förlovade oss 18 augusti 2006 och gifte oss på ca 2 minuter (högst 5 i alla fall) 31 juli 2007 och på den vägen är det…

Han hade ganska nyligen blivit hemlös när vi träffades så jag erbjöd att han skulle få sova hos mig om han ville så man kan väl säga att vi flyttade ihop innan vi blev tillsammans 
vi har varit tillsammans i 6 år nu

vi var tillsammans 6 månader innan vi flyttade ihop bodde ihop i ett halvår tills vi upptäckte att vi inte klarar av att bo med varandra:P
Flyttade ihop efter ett par månader… det är drygt 5½ år sen…
vi har varit ihop i 4 år och har bott ihop i 2 år. vi hade distansförhållande och flyttade ihop när vi fick lägenhet efter studenten i oktober. nu är vi gifta och har barn
Jag och min exman flyttade ihop efter 5 månader, och bodde ihop totalt 10,5 år.

Jag flyttade in efter ca 3 veckor, och nu har vi bott ihop i lite mer än ett år och det fungerar utmärkt
mitt ex och jag hade vartit tillsammans i ca 1 och halft år sen bodde vi tillsammans ett halv år sedan tog det slut
Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism
Vi flyttade ihop efter 8 veckor. Har bott ihop i 7,5 år nu.

ca 2-3mån
nästan 3år
P.g.a. studier tog det nästan 2½ år innan vi officiellt flyttade ihop, båda direkt från föräldrarna. 1 april har vi varit sambos i 3 år :)
Vi flyttade ihop efter 3 månader och har 2010 bott ihop i 30 år.
/Maria
Han bodde hos mig från dag 2 han sa upp sin lägenhet efter 2 månader .Vi har varit ihop i 7 år den 8 februari.
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Vi har varit tillsammans i snart två år och bott ihop lite mer än ett år.
varit tillsammans i ca 1 år 10 mån när vi flyttade ihop. Bott ihop nu i ca 5 månader om jag har räknat rätt :) vi har varit tillsammans nu i 2 år och 3 ½ månad
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
jag och min pojkvän flyttade ihop efter 5 månader och bodde ihop i ett och ett halvt år. sen tog de slut, men nu e vi ihop igen och funderar lite smått på att flytta ihop igen.

Vi flyttade ihop när vi varit tillsammans i 1 år 10 mån. Jag var bara 16 år och min man var 20 år, så vi bodde fortfarande hemma när vi träffade varandra. Vi har varit tillsammans i 25 år.