OT - Helg!
Sjukt vad tiden går, nu var det helg igen, kanske börjar bli uttjatat? :P
Vad ska ni hitta på?
Själv blir det mysmiddag ikväll med sambon, imorron ska jag färga håret och sedan får ödet bestämma vad som sker :)
/Christine

Står och packar de sista i lägenheten i Gbg, ska påbörja städningen idag också - resten tar vi imorgon när det sista flyttlasset går. Sedan blir det inte aldrig mer Gbg, som det känns nu iaf. På söndag ska jag träffa min goda vän och skriva opponeringen till vår examination.
Satan, måste ringa och be dem komma och borra hål i skåpet till diskmaskinen.. jag både hatar och älskar att det är jag som står och rycker i alla trådar kring en flytt. Men nästa gång får de tommetusan vara sambons tur!!
Carpe Diem
Helgen blir superlugn. Ska ha några vita veckor nu, det behövs efter all jul och nyår.
Men det blir mys och god mat. Kanske en liten shoping tur också.
Trevlig helg!
mys under filtar, film och bröllopsplanering :)
Det ska inventeras och skyltas om till normal vardag*L*
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Ingen aning.. gå på bio kanske. 
Jag ska barrikadera mig inomhus ikväll och imorgon och inte gå ut alls! Hatar kylan, den får mig att bli fumlig o klumpig, jag gör illa mig - skärsår o blåmärken, huden o slemhinnorna o håret far illa, det svider i ögonen och jag bryter naglarna.
Har inte bestämt med särbon om vi ska ses söndag eller ej. Han jobbar på sin tennisklubb under lördagen.
Har allt jag behöver, i matväg, har rena kläder, nyinköpta filmer, en ny bok och korsord och en träningscykel om jag har lust att motionera. Så det finns ingen anledning att gå ut i den här djävla kylan!
#6 Jag ska snart sätta mig på min cykel, så gör man lite nytta :)
ikväll har jag vart på middag hos mamma :)
va gott det är med mammas mat!
imorgon ska jag va hundvakt åt killens pappas hund :)
på söndag blir de nog bara mys och film e sjukt trött nu när jobbet dragit igång igen!
å så blir de wow lite här och där då :)
Idag blev det att käka på en thairesturang med pojkvännen och efter det blev det mys :) Imorgon ska vi fika och gå på stan! Sen vet jag inte.
#5: Visst ja, det hade jag glömt… Fick ju två biobiljetter (eller presentkort på biobiljetter var det väl egentligen) av företaget som ”julklapp”. Hoppas vi inte slarvat bort dem.