Relationer iFokus

Relationer

Etikettvänskap
Läst 2987 ggr
monka-me
0

Vänner..var finns de?

Hej

Söker nya vänner! :)

Undrar var hittar man nya vänner. De urderbara människor?

Några tips?

Var har ni träffat era bästisar?

Mvh Monka-me Glad

Madde
0

Det var en bra fråga. När du har hittat receptet får du gärna dela med dig. =)

Nej men skämt och sido det är verkligen inte lätt. Jag själv känner mig nyinflyttad till örebro även om jag nu har bott här i 2 år så har jag inte lyckats hitta så mycket vänner. Inte har det väl gjort det hela bättre av att jobba med ett mansdominerat yrke.

Idag var visserligen sista dagen så nu ska nya utmaningar antas.

Mina bästa vänner har jag dock träffat genom mina husdjur. Det vill säga iller. Inte det vanligaste men dock så givande.

Annars kan man ju träffa folk när man tränar.

Men jag väntar med spänning på andras kommentarer.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

monka-me
0

Tack ,Cool

Samma här jag har flyttat till Sthm 6 år sen, men lykades inte träffa den/dom bästa vänner .

Men men man kan altid skaffa en hund till slut :)

[Norrbysa]
0

Vänner får man lättast genom att skaffa sig en hobby. :-)

Eller genom jobbet.

Bästa vänner dyker upp bland de vänner man redan har. Bästisar är inget man kan leta rätt på. Sånt bara händer..

artdesiu
0

Väntar också på rätta receptet.

Var sjukskriven större delen av sista året på gymnasiet pga depression, och har sedan dess tappat en massa vänner på vägen, känns jättetråkigt :/

3barnspappa
0

Jag funderar också på hur man skaffar nya vänner. Jag är iofs mest av allt ute efter att hitta en livskamrat att dela glädje och sorg med. Och allt annat.

Vill inte skaffa något husdjur så man får väl hitta nån annan hobby.

Har varit sugen på att lära mig dansa salsa så det kanske är en idé

LinnB
1

En av mina bästa vänner träffade jag faktiskt via iFokus, haha. :) Har träffat flera vänner här faktiskt.

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Sarah
0

Jag finns utanför stockholm ;) pluggar och jobbar dygnet runt, men har precis dumpat en stor del av min umgängekrets vilket gör att det blev lite ensamt. Det är supersvårt att träffa nya människor här då alla är så inne i sina liv. Inte ens som student är det lätt.

Hör av dig om du vill :)