Utslag
Det är så att jag brukar få utslag när jag har sex med killar och de kommer på eller i mig. Det ser nästan ut som eksem och kliar som tusan. Någon som vet varför jag får det?
Oftast sitter det i några timmar och sen försvinner det, men har hänt att det varit så i över ett dygn. Kommer killen istället i mig börjar det svida i underlivet och rinna. Står jag upp ca 10-15 min efter sexet slutat rinner det fortfarande ner för benen (och det är inte sperma som rinner, för jag tror inte någon kille kan komma så pass mycket).
Vill gärna veta varför jag får det här och vad jag kan göra åt det… Vill ju kunna ha kondomfritt sex med min egen kille eftersom jag ändå har p-ring.
Hoppas någon kan hjälpa.
låter som du kan vara allergisk. vänd dig till en barnmorska
Tippar också på allergi, vilket inte är helt ovanligt.
/Christine
Får nog ta och göra det… Men har ni någon aning om ifall det finns något man kan göra åt det? Är ju väldigt irriterande

jaopp allergi eller så är du överkänslig precis som jag.
Qui dormit, non peccat
Föresten, det är faktsikt sperma som rinner ur slidan efter samlag.
Vad du kan göra åt utslagen vet jag inte, men det får du ta med barnmorskan.
/Christine
Ringde till deras telefonsvarare och lämnade mitt nr. Har jag tur kanske de ringer upp imorgon så jag kan boka en tid där
#5 Det rinner så pass att det nästan ser ut som att jag håller på och kissar på mig men försöker hålla det inne :/
#6 - Tyngdkraften gör tyvärr sitt, det är inte så kul men smidigt är att ha handduk eller dusch nära till hands.
/Christine

Sperman blir ju rinnig som vätska så det är troligtvis det. Han får väl dra sig ur då och komma på en handduk eller så när han kommer så får du kliva upp och tvätta av dig. Det är det som finns att välja på typ förutom kondom.
Qui dormit, non peccat
Sant sant… Men får även se vad barnmorskan säger, annars får jag komma på ett fungerande sätt att gå runt (han är ju karl och klagar så fort saker inte är som han vill…)

#9 Finns en enkel lösning på det, han får acceptera annars blir det inget
Qui dormit, non peccat
#10 Blir nog han som klagar mer än mig ;)